Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Tab 10.1


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, Jeg ser dere gir den minus for ingen port for minnekort.

Jeg har selv tenkt på dette før, men i dag så jeg at det eksisterer en samsung SD-kort leser. Så vidt jeg vet, skal man kunne koble denne til galaxy tab, for å lese sd-kort?

 

Den er jo ikke intern, men om den fungerer som jeg tror, er det kanskje ikke så farlig allikevel... Man kan jo da ha med seg sd-kort og denne leseren og plugge i ved behov.

Lenke til kommentar

liker ikke formen og størrelsen på samsung galaxy tab 10.1,Ipad 2 er litt tynnere og enkel å få i gang

Jeg tror ikke Ipad 2 er like enkel å få i gang som eple-fanboys :-)

 

Når det er sagt, så er ipad 2 tykkere (som flere har nevnt over meg).

Ipad 2 er også tyngre, ipad 2 har et annet aspekt på skjermen og dårligere oppløsning/lavere punkttetthet.

 

Ipad 2 har også flere begrensninger, mer sensur og ikke flash-støtte.

 

Det er en myte at android er så vanskelig å bruke, jeg har levert ut androidtelefoner til en del folk på jobben og selv de som skal pensjonere seg til neste år får dreisen på telefonen etter et par dager.

 

Jeg vet mange sier at de liker at man ikke har så mange valg på eple-produkter. For min del trenger man ikke å rasjonalisere et valg man gjør, jeg er innforstått med at det er en "eplekultur", at det er et moteprodukt.

 

Det er helt OK.. Du trenger jo ikke å komme med noen svada-forklaringer på hvorfor du velger å kjøpe en levis bukse, eller velger å kjøpe en jakke uten lommer på.

 

Noen bryr seg ikke om at jakken ikke har lommer og da er det helt OK at du kjøper en jakke uten lommer. Den er kanskje dyrere og for noen mindre praktisk, men om det er den jakken du vil ha, hvorfor ikke kjøpe den?

Lenke til kommentar

Rask ja. Var så glad og spent når jeg pakka den opp, men etter en liten stund ble jeg pissed over hvor treg den er. Når man blar rundt på desktopen så tar oppimot et halvt sekund fra man drar fingern til taben reagerer. Market må være i landscape, hvorfor det? Og å bla opp og ned i f.eks. nettleseren eller market så må du bla sakte for det hakker så jævli at du ikke klarer å lese ellers. Mulig HW er kraftigere, men det er tydelig at OS'et ikke benytter seg av dette. Hele OS'et er vel laget i swing eller annet tragisk java framework. Jeg er sjokkert over at dere ikke setter fingeren på dette, det lukter biased test lang vei.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...