Gå til innhold

Ukas anbefalte iPhone- og iPad-spill (iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For android vil jeg gjerne ha tester av full spill.

Aka gameloft,team17 og andre produsenter.

Finnes jo nesten ingen som tester slike type spill.

Dungeon Hunter 1/2 er jo fantastisk.

Og hagevis med flotte shootemup spill med sterk inspirasjon fra amiga/c64 dagene :)

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Gamer.no jobber med å få på plass Android-dekning. Vi tar gjerne innspill fra Android-brukere på hvordan dere vil at denne skal arte seg!

Hvis dere tar utgangspunkt i opplegget dere kjører på iPhone og iPad er dere vel ganske langt på vei.

 

De eneste potensielle problemstillingene jeg kan se er at det er veldig mye forskjellig maskin- og programvareversjoner blant Android-brukere.

Jeg vil påstå at API-nivå 7 bør støttes som et minimum, men jeg tror man kan strekke seg til 8, men da taper man ytterligere 15% av publikummet (klikkbar) pr. i dag.

Til maskinvareproblemet ser jeg ikke noen fornuftig løsning bortsett fra at man kanskje opplyser om kravene for å kjøre spillet, hvis disse kravene er tilgjengelig.

Endret av Nedward
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Test alt av Android spill på de nye Galaxy Tab ;) Produsenten får heller oppgi hvor bra / dårlig hardware som er støttet. Ingen vits i at gamer.no skal prøve spill på masse rar hardware for å finne ut dette...

Det er forsåvidt helt sant. Kjører man samme opplegget som man kjører til PC er det bra nok for meg. Men spill bør kanskje testes på en telefon i tillegg til en tablet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...