Gå til innhold

Sniktitt: Borderlands 2 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktigste for min del er at de gjør om hele interfacet med hensyn på oppdrag og sammenligning av våpen. Maken til håpløse menyer med evigmange tastetrykk bare for å skifte/sammenligne utstyr har jeg ikke sett på lenge. Flere utviklere har i det siste plutselig begynt å huske at pcer har tastatur og mus når de porter konsollspillene og jeg håper gearbox følger etter.

Lenke til kommentar

En ting jeg aldri hører noen nevne er bruken av stemmer i Borderlands 2. Jeg vet de ble klar over dette og gjorde mer ut av hver NPC i Robot revolution-dlc'en, men jeg håper de virkelig tar den helt ut i Borderlands 2. Mer dialog for alle!

 

Ja, også gleder jeg meg så jeg blir helt mo i knærne.

Lenke til kommentar

Gamer.no roter med utgivelsesdatoen. Det offisielle er første halvdel 2012, og det Gamer.no har misforstått er at det amerikanske selskaper kaller fiscal year 2013 begynner 1.april 2012.

 

Det var Steve Gibson som under presentasjonen sa at spillet ikke kom ut før i 2013. Det er selvfølgelig mulig at han mente "Fiscal Year 2013", men han presiserte ikke dette.

Lenke til kommentar

Viktigste for min del er at de gjør om hele interfacet med hensyn på oppdrag og sammenligning av våpen. Maken til håpløse menyer med evigmange tastetrykk bare for å skifte/sammenligne utstyr har jeg ikke sett på lenge. Flere utviklere har i det siste plutselig begynt å huske at pcer har tastatur og mus når de porter konsollspillene og jeg håper gearbox følger etter.

 

Det er nok ikke bare en dårlig port. For det var dårlig på konsoll også. Alt som er dårlig i spill skyldes ikke dårlig porting fra konsoll som alle skal ha det til. Det kan være dårlig i utgangspunktet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...