Gå til innhold

Apple vil forby salg av Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tørre å påstå at det er patentsystemet som er den store svakheten her, og ikke Apple. Slike generelle patenter er håpløst, men det er også forståelig at Apple vil forsvare de patentene de har fått innvilget, selv om konkurentene ikke liker det, men det er noe de fleste ville gjort. I mine øyne er det definitivt domstolene og patentsystemet som er hovedproblemet, med generelle patenter.

 

- Mortis

Lenke til kommentar

Apple må være tidenes største dritt selskap som ikke tåler en dritt konkurranse .

 

Diskutér - gjerne med saklige argumenter - i forumet nederst på siden.

 

:whistle:

 

Jeg vil vel påstå at patentbyrået er skylden i det meste her.

Å godkjenne en touchmetode for hvordan man kan bla gjennom bildene burde definitivt blitt forkastet. Hvor himla mange andre måter er det praktisk å gjøre dette på?

 

Skal jeg søke om patent på måten jeg girer på? "Tramp ned clutchen og flytt girspaken i en annen posisjon". Gleder meg til ingen andre får gjøre det på samme måten :)

 

(selvfølgelig litt kjipt med automatgir, men...)

 

Jeg vil tørre å påstå at det er patentsystemet som er den store svakheten her, og ikke Apple. Slike generelle patenter er håpløst, men det er også forståelig at Apple vil forsvare de patentene de har fått innvilget, selv om konkurentene ikke liker det, men det er noe de fleste ville gjort. I mine øyne er det definitivt domstolene og patentsystemet som er hovedproblemet, med generelle patenter.

 

- Mortis

Hehe... leste ikke langt nok ned for å se ditt innlegg :)

Vel - veldig enig :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...