Gå til innhold

Derfor har ikke Vita 3D-støtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3DS har støtte for 3D, men det er ikke akkurat noe krav. Bare fordi kinoer i dag kan vise 3D-filmer betyr det ikke at de må slutte å vise 2D-filmer for å "holde det de lover".

Forskjellen mellom en kino og 3DS er at 3DS i hovedsak markedsfører med at det er 3D, det gjør ikke kinoene med mindre filmene tilfeldigvis er i 3D.

Lenke til kommentar

Poenget er at det ikke på noen som helst måte er et "krav" at alle spillene til 3DS skal ha 3D. Tvert imot er det et krav fra Nintendo selv at alle spillene til 3DS skal støtte 2D.

Hvem kjøpte en 3DS for å ikke spille 3D-spill? Er DET som er poenget. Hvis jeg hadde kjøpt en 3DS, for å så finne ut av funksjoner i spillet vil gjøre at 3D slutter å fungere, eller fungerer dårligere (feks gyro), så hadde jeg følt meg lurt av at jeg hadde kjøpt noe som ikke har fungert som det har lovet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ikke 3DS kun for 3D. Jeg kjøpte den fordi den er en oppgradert DS. Gyro er en viktig del av den, og jeg anbefaler deg på det sterkeste på å prøve StarFox 64 3D før du sier gyro er noe drit. Og hva med 3DSWare, DSi Ware og VC? Hva med spill til DS? 3D er bare en liten del av den. Skal alle spillene til PS3 kreve 3D nå som PS3 støtter det? Skal alle spillene til XB360 støtte Kinect? Selvsagt ikke, og alle spillene til 3DS trenger ikke støtte 3D. Som jeg sa vurderer selv Nintendo å utnytte andre sider av 3DSen og gi ut spill uten støtte for 3D. Å tro 3DS kun er en DS med 3D-støtte blir for dumt.

Lenke til kommentar

Om Vita hadde klart å vise 3D slik som 3DS men med grafikk som Vita klarer i 2D så hadde det blitt helt sykt bra. 3DS gjør spill som fks Zelda til en utrolig bedre opplevelse og ikke minst noe nytt for en gammel spill traver som meg. Vita gir ikke noe "nytt" og om Apple skulle bestemme seg for å levere en iPad med 3D så kommer Sony til å slite som pokker og det skulle ikke forundre meg om en 3D utgave av Vita plutselig hadde dukket opp.

 

Jeg tror ikke Sony skjønner markedet og gleder meg veldig til Vita kommer, ikke for å kjøpe den men å følge med i ukene og mnd på hvordan salget blir.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ikke 3DS kun for 3D. Jeg kjøpte den fordi den er en oppgradert DS. Gyro er en viktig del av den, og jeg anbefaler deg på det sterkeste på å prøve StarFox 64 3D før du sier gyro er noe drit. Og hva med 3DSWare, DSi Ware og VC? Hva med spill til DS? 3D er bare en liten del av den. Skal alle spillene til PS3 kreve 3D nå som PS3 støtter det? Skal alle spillene til XB360 støtte Kinect? Selvsagt ikke, og alle spillene til 3DS trenger ikke støtte 3D. Som jeg sa vurderer selv Nintendo å utnytte andre sider av 3DSen og gi ut spill uten støtte for 3D. Å tro 3DS kun er en DS med 3D-støtte blir for dumt.

Har aldri sagt at gyro er noe drit. Poenget mitt var uansett at hvis man må skru av/ikke bruke funksjoner fordi da blir 3D dårligere, så holder ikke 3DS'en det som den lover etter min mening.

 

Men dette er jo så klart min personlige mening, og jeg har bare prøvd en 3DS i en kort stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...