Gå til innhold

Surfing gjør kontorrotter mer effektive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Jeg skal ikke si det blir feil å sitte på vg-en en gang i blant, men hjernen trenger ei utkobling. Om det blir feil å ta seg en fem-minutter for å sjekke nettet burde jaggumeg røykepauser være forbudt i arbeidstia.

 

Jeg har og merket det at jeg jobber mer effektivt med musikk på øret og at arbeidsdagen er lettere å komme seg igjennom enn normalt.

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte på da jeg leste artikkelen var at om jeg hadde fått jobben...

 

... så hadde jeg gått rett på internett med en gang...

 

... lastet end autoit3 og scriptet noe som kunne gjøre resten av jobben for meg ;)

 

-Stigma

 

Tydeligvis noen her som ikke har forstått hvordan undesøkelsen ble foretatt...

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte på da jeg leste artikkelen var at om jeg hadde fått jobben...

 

... så hadde jeg gått rett på internett med en gang...

 

... lastet end autoit3 og scriptet noe som kunne gjøre resten av jobben for meg ;)

 

-Stigma

 

Tydeligvis noen her som ikke har forstått hvordan undesøkelsen ble foretatt...

 

Det slo deg aldri at dette kanskje var ment som en spøk?

Ser du den wink-smileyen der på slutten? Den er der nettop for folk som har litt - skal vi si - "problemer" med humor og slikt.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte på da jeg leste artikkelen var at om jeg hadde fått jobben...

 

... så hadde jeg gått rett på internett med en gang...

 

... lastet end autoit3 og scriptet noe som kunne gjøre resten av jobben for meg ;)

 

-Stigma

 

Tydeligvis noen her som ikke har forstått hvordan undesøkelsen ble foretatt...

 

Det slo deg aldri at dette kanskje var ment som en spøk?

Ser du den wink-smileyen der på slutten? Den er der nettop for folk som har litt - skal vi si - "problemer" med humor og slikt.

 

-Stigma

 

Tenkte noe i samme baner :wee:

 

Den smileyen er der for de som har litt -skal vi si- nedtalende i humor og slikt.

 

 

og slikt.. skal vi si :tease:

 

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...