Gå til innhold

Her er Sony Ericssons nye musikk-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og spørsmålet jeg sitter igjen med er... Har den dedikerte knapper for skipping av låter o.l? Bortsett fra "Walkman"-knappen er vel dette i bunn og grunn en kamuflert Xperia Mini. Batteri? Like håpløst som på nye Mini/Mini Pro?

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Begynner ikke snart den påtrengende facebook-integreringen av absolutt alt innen media å bli litt gammelt og utgått snart? Skjønner at jeg ikke behøver å kjøpe slike produkter, men inegreringen er så total og allestedsnærværende at livet mitt uten facebook-konto begynner å bli litt slitsomt.

Hvorfor er det blitt så viktig å dele alle livets detaljer med 750 millioner facebookbrukere blitt så viktig? Når jeg sitter på bussen om morgenen og hører musikk tenker jeg ikke: "Å, bra musikk,jeg MÅ dele denne spillelisten på facebook"

 

... Og hvem ville egentlig vært interessert uansett?

Lenke til kommentar

Man velger jo selv hva man vil dele. Selv har jeg facebook stort sett for å holde meg oppdatert på arrangementer og utveksle lolcats. Bruker ikke ekte navn, og har en liten krets av "venner".

 

Eller så kan man velge å ignorere det helt. Med mindre man går aktivt inn for saken, går man ikke akkurat glipp av stort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ser ikke appellen med en musikkmobil nå for tiden, den har bedre høyttalere... joda greit nok så kanskje drittungene på bussen kan spille av musikk som ikke høres helt forjævlig ut. men ellers så er det jo ikke noe spesielt med denne telefonen, den har noen apps innebygd som du ikke får på markedet med det er jo alt.sony bør nok legge merkenavnet walkman dødt de dagene er over

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...