Gå til innhold

Her er Porsche-musa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner 2 stykker som er Porsche frelste lokalt her, en av de driver om dagen å gjør ferdig sin 5 Porsche 911 bygget helt fra bunn av inkludert motor, drivverk og styringselektronikken med eget laptop interface i handskerommet og selvskrevet software fra bunn av som kjører på en laptop til å styre dette. Han er en av de hyggeligste og mest hjelpsomme vennene jeg har kjent siden 1985. Før ba han "proffene" om hjelp når det gjaldt Porsche, nå ringer de han.

 

Kanskje du burde ta ett brevkurs i fordommer og komme deg ut mer blant folk ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

ja, de fleste som kjører porsche og audi bygger de fra grunnen av og programmerer sin egen motorstyring - egentlig absolutt alle sammen.

 

Har hørt ekstrautstyr er dyrt, mulig de bygger sitt eget og tegner kart til navigasjonen selv etc.

 

eller hva? :-)

 

Skriv din kommentar....

Lenke til kommentar

Kjenner 2 stykker som er Porsche frelste lokalt her, en av de driver om dagen å gjør ferdig sin 5 Porsche 911 bygget helt fra bunn av inkludert motor, drivverk og styringselektronikken med eget laptop interface i handskerommet og selvskrevet software fra bunn av som kjører på en laptop til å styre dette. Han er en av de hyggeligste og mest hjelpsomme vennene jeg har kjent siden 1985. Før ba han "proffene" om hjelp når det gjaldt Porsche, nå ringer de han.

 

Kanskje du burde ta ett brevkurs i fordommer og komme deg ut mer blant folk ?

 

 

Brevkurs er tatt. Jeg er sikker på at vennen din er medlem av en hemmelig snobbekult som sitter å rakker ned på underklasse-mennesker dag ut og dag inn, derfor er han temmelig utdouchet innen du treffer han på kveldstiden.

 

Gavekort har vist ikke råd til en god bil :p

 

 

Stemmer på en flekk! Jeg er student.

 

Forandrer det på fakta? NEI!

 

Rettet opp den grove faktafeilen din.

 

Beklager så meget! Du har helt rett... BMW-sjåfører er også drittsekker. Men grunnen til at jeg ikke nevnte BMW er fordi drittsekkene skifter over til Audi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...