Gå til innhold

Dette vet vi om iPhone 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk over til en Galaxy s2 for noen uker siden, fallt pladask for hastigheten og den lekre skjermen :love: Skal sies at min iPhone 4 har virkelig bitt i fra seg, en utrolig pålitelig og god telefon. Lukket og låst ja, men den fungerte stort sett ALLTID uten noe tull og vas.

 

Skal ikke se bort i fra at jeg stikker over og myser på iOS leiren igjen, men denne gangen må det være en del nytt tilstede og ikke det samme kjøret om og om igjen. Slik sett er en iPhone en helt utrolig kjedelig og platt telefon.

 

Men jeg ser enormt mye frem til den nye iOS lanseringen og selvfølgelig iPhone 5.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

nfc finnes allerede. det er en del pc'er som støtter det og en del andre apparater som har støtte for det.

bruker selv et autentiserings kort som bruker nfc for å logge på pc'en på jobb og har satt det opp på laptopen. funker som faen i windows og linux. ikke talom at det funker i OS-X på laptopen (ikke en mac).

sålenge kortet er nermere enn 10-15cm så er jeg logga inn (passord blir selvsagt spurt etter). drar jeg det lenger vekk så låser den skjermen umiddelbart. (legger det oppå maskina når jeg sitter ved den. nfc sensoren er plugga inn i en usb port på fronten. napper jeg den ut så låser skjermen seg på samme måte som hvis jeg fjerner kortet)

 

ganske kult, men ser ikke så mange flere nytteområder enn dørlåser og som autentisering.

Lenke til kommentar

Hvor kan man forhåndsbestille nye iPhone slik at man får den mer eller mindre på lanseringsdato? Er dette i det hele tatt mulig i Norge?

 

Det er i teorien mogleg, men i praksis ein stor utfordring. Eg klarte det når eg kjøpte min 3GS på lanseringsdagen for 2år sidan. Rusla ned på butikken å kjøpte ein. Dei hadde fått inn 5 stk. I lille Sogndal :D Vart nok verre med iphone4 og nå endå verre med neste versjon då hypen når nye høgder for kvar modell som blir sluppet.

 

Bestill på nett lynkjapt så har du kansje ein sjangs.

Lenke til kommentar

Hvor kan man forhåndsbestille nye iPhone slik at man får den mer eller mindre på lanseringsdato? Er dette i det hele tatt mulig i Norge?

Det blir nok mulig, men for øyeblikket er det ikke en gang bekreftet at det kommer en ny iPhone. Når det nærmer seg lansering vil flere og flere butikker begynne å ta imot bestillinger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...