Gå til innhold

9 av 10 fullfører aldri spillene sine (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RDR var verdt hvert eneste minutt! , til de som ikke har giddet å spille det ferdig.

 

Trohpies gjør spillene mer verdt å spille, siden det er et spill i spillet. Hadde ikke det vært for dem, hadde jeg aldri funnet de mange morsomme tingene spillutvilkere legger i spillene, som flesteparten aldri ser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Trohpies gjør spillene mer verdt å spille, siden det er et spill i spillet. Hadde ikke det vært for dem, hadde jeg aldri funnet de mange morsomme tingene spillutvilkere legger i spillene, som flesteparten aldri ser.

[/quote/

 

Jer en av de som skal gjenom hele spillet, prøvr å ikke lese trophy lista først. Men har måte ha 2-3 ekstra replayd av spilla. Men har ca opp i mot 10 SMspill eller flere som man ga opp før man ble ferdig. Mye for trophy krava gjør til tider at man kkan få de når det ikke er folk k online delen. Online trophyia er bare iriterende som i skast 2, gamle need for speed spill, bioshock 2, castel wolfeinstsei og pluss noen som samler støv bare

.

Endret av onemore_InnleggNO
Lenke til kommentar
Og skylden får den endrede livssituasjonen til spilleren. Det er mer praktisk med spill man kan spille i korte omganger enn enorme enspillerspill man må bruke timer av gangen på for å få noe ut av.

 

Begge deler for min del. Jeg spiller gjerne spill med lengre historier så lenge de klarer å holde på min interesse, mens små spill ofte taper etter fem minutter fordi jeg ikke gidder å sette meg inn i dem.

Lenke til kommentar

Er sjeldent jeg fullfører spill lenger...da må det være bra på mange forskjellige plan.

 

RDR var/er et bra spill...men å måtte bruke rundt 30 timer på et singleplayer spill er så uaktuelt som det går for min del. Jeg liker en lengde på rundt 5-10 timer, da har jeg som regel begynt å bli lei og vil ha en avslutting slik at jeg kan begynne på noe nytt.

Jeg vet mange ikke liker lengden på spill som Modern Warefare 2, Bad Company 2 og Black Ops for å nevne noen...jeg synes det er perfekt. Da har jeg akkurat rukket å bli sånn passe lei før det blir ferdig....og jeg slipper å sette nok et uferdig spill i hylla.

Lenke til kommentar

For min del bruker jeg vel null minutt på onlinedelen og fullfører spill som jeg liker. Liker jeg det dog ikke så forkaster jeg det.

 

Det Activisionbudeia (som foretrekker å melke) egentlig sier er at de ikke gidder å bry seg om det lille markedet som faktisk gamer de gode historiene og heller snur seg etter de som slenger bena på bordet mellom middag og dessert og tar seg en liten hjernedød økt for å forbrenne tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For min del, så er det et eller annet sted i oppveksten av spill ble "lette" av SPÅ. Og var så mye historier å velge mellom og det er naturlig å velge det letteste.

Og det er slik at en ikke lenger ønsker å utfordres fordi det finnes "lette" alternativer som gir den momentane "rusen".

Fokuset på trophies og achivements liker jeg heller ikke. Det sier mye om hva du skal se etter, og når du får den "neste kule tingen". Istedet for å utforske for å utforske, så utforsker en for å kunne krysse av den og den achivement.

Lenke til kommentar

Det har også en del med at mange spill spilles kun pga online delen. Som f,eks BF og CoD. Mange som ikke gidder å ta seg bryet å rundet det.

 

Jeg personlig runder alle spill. Uansett. Om jeg hater spillet, setter jeg vanskelighetsgraden på ultralett og raser igjennom spillet. så får jeg hvertfall "storyen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...