Gå til innhold

Hendig spillmus fra Logitech


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

liker ikke at tommelknappene er oppå, og ikke på siden.

Det gjør ikke jeg heller, men dette er en smakssak.

 

Dette er et flott alternativ for fingertip-brukere tenker jeg, 2500 CPI er nok for de fleste og det virker som en virkelig god mus ergonomisk sett også.

 

EDIT:

Hvor er musa for de med stor hånd? Eneste jeg har funnet som ikke gjør at jeg får vondt er MS 3.0.. MX518 var for liten, Ace Edge 3200 var også det.. Forslag?!

Sidewinder X8. Jeg har også store hender, men jeg liker små mus best fordi jeg vanligvis bare bruker fingrene og ikke selve handa.

...

Det ble veldig feil :!:

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Eneste problemet med denne musa er sensorplaseringen som ble ødelagt ettersom logitech prioriterte LEDs. :nei:

 

Synd ettersom den ser ut til å ha en veldig interesant form og sensor.

http://www.logitech.com/en-us/mice-pointers/mice/devices/gaming-mouse-g300

 

WTF?

Helt idiotisk plassering, ikke et stort problem for oss som ikke løfter musa, men jeg er helt enig i at dette er et problem.

Lenke til kommentar

Synd at denne ikke kommer med kombi kabel / trådløs løsningen som G700 for da kunne denne virkelig vært aktuell som spillmus til den stasjonære (hovedsaklig kabel) og som mus til mine diverse bærbare (trådløs).

 

Men siden den kun kjører via kabel så blir den uaktuelt til bærbart bruk og da beholder jeg likså greit min G700 til den stasjonære og skaffer noe helt annet til mine bærbare.

Lenke til kommentar

Hvor er musa for de med stor hånd? Eneste jeg har funnet som ikke gjør at jeg får vondt er MS 3.0.. MX518 var for liten, Ace Edge 3200 var også det.. Forslag?!

 

Liker diger mus selv, er for øyeblikket på en cyborg rat 7. Den er kunne vært bedre balansert når man drar den ut maks i lengden (har en tendens til å vippe bakover om man legger for mye vekt på håndleddet), men den er utrolig behagelig i bredden.

Endret av Jabber
Lenke til kommentar

Støtter den med større pc-mus, prøv de fleste, men virker som at store deler av verden er bygd opp av pygmeer når det gjelder hender også.

Kanskje de fleste med store hender heller griper med fingrene?

 

For å sitere meg selv:

Jeg har også store hender, men jeg liker små mus best fordi jeg vanligvis bare bruker fingrene og ikke selve handa.
Lenke til kommentar

Støtter den med større pc-mus, prøv de fleste, men virker som at store deler av verden er bygd opp av pygmeer når det gjelder hender også.

Kanskje de fleste med store hender heller griper med fingrene?

 

For å sitere meg selv:

Jeg har også store hender, men jeg liker små mus best fordi jeg vanligvis bare bruker fingrene og ikke selve handa.

Bruker fingrene jeg også, siden jeg må, derfor jeg vil ha større.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...