Gå til innhold

Intel slipper feilfiks for SSD-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at X25M Gen2 også får ny firmware.

Jeg har hatt min 80 GB G2 i to år nå , og da i daglig bruk i flere PCer og har aldri hatt noe problem med den overhodet.

Tror denne såkalte "feilen" var/er som begrepet "storm i et vannglass" hvis den skal være gjeldene for alle enheter (ikke bare 320).

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Ser at X25M Gen2 også får ny firmware.

Jeg har hatt min 80 GB G2 i to år nå , og da i daglig bruk i flere PCer og har aldri hatt noe problem med den overhodet.

Tror denne såkalte "feilen" var/er som begrepet "storm i et vannglass" hvis den skal være gjeldene for alle enheter (ikke bare 320).

 

Oppdateringen for X25-M kom i januar/februar i år. Det er bare firmwareoppdateringen for 320-serien som er lagt til i firmware-oppdaterings-software'n deres.

Lenke til kommentar

Ser at X25M Gen2 også får ny firmware.

Jeg har hatt min 80 GB G2 i to år nå , og da i daglig bruk i flere PCer og har aldri hatt noe problem med den overhodet.

Tror denne såkalte "feilen" var/er som begrepet "storm i et vannglass" hvis den skal være gjeldene for alle enheter (ikke bare 320).

 

Oppdateringen for X25-M kom i januar/februar i år. Det er bare firmwareoppdateringen for 320-serien som er lagt til i firmware-oppdaterings-software'n deres.

Ok, så hvis jeg oppdaterte Intel 80GB G2'en min for 2 mnd siden, så trenger jeg altså ikke legge inn denne sier du?

Lenke til kommentar

Var nylig borti denne feilen og Intel er mildt sagt firkanta. Fyren som hadde disken (X18-M gen2 160GB) hadde ikke en nylig backup og ønsket å kjøre recovery. Problemet er bare at for å kjøre recovery så må f.eks. Kroll Ontrack åpne disken. Da ryker garantien og Intel nekter å erstatte disken selv om den var bare halvannet år gammel. Sendes disken til Intel for å få ny disk så blir gammel disk destruert og man får ikke sjansen til å sende den til Kroll Ontrack... Så vidt jeg har skjønt så er dette etterhvert et problem som mange har opplevd. Jeg kommer til å velge disker fra andre produsenter framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...