Gå til innhold

Samsungs nye monstermobil er testet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt at man nevner mobiler som ''superraske'' når de har teknologi som var tilgjengelig på pc for flere år siden, man skulle tro at mobiler hadde kommet litt lenger i utviklingen mtp hvor kraftige datamaskiner man kan få i disse dager.

Vis meg en så liten prosessor med så mye kraft i, som er fra "flere år siden". Det nevnes såklart som "superrask" TIL Å VÆRE EN MOBIL. Noe annet hadde vært teit å sammenligne med på en mobil-side.

 

 

 

Hercules er jo US-versjonen av GSG2

 

http://samsunggalaxy...s-as-galaxy-s2/

 

Så amerikanerne får 0,2" større skjerm? ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sykt missvisende tittel.

Det må jeg faktisk si meg uenig i :-)

Hadde det stått noe sånn som "Vi har testet Samsungs nye monstermobil", det hadde det vært misvisende.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Morsomt at man nevner mobiler som ''superraske'' når de har teknologi som var tilgjengelig på pc for flere år siden, man skulle tro at mobiler hadde kommet litt lenger i utviklingen mtp hvor kraftige datamaskiner man kan få i disse dager.

Tuller du eller?

Er du klar over hvor mye strøm en PC bruker, og hvor mange og store komponenter som sitter inni?

 

Jeg satt og regnet på det her om dagen og kom frem til at mobiler ligger ca 6 år bak PC'er i ytelse, og selv syns jeg det er ganske imponerende.

Holder det seg fremover kan vi spille Crysis 2 (eller enda bedre, Witcher 2) på mobilen i 2017.

Lenke til kommentar

Kjør Quadrant et par ganger etter hverandre og scoren blir en god del høyere (Har selv fått 1800 på første runde og så 2400 på andre runde).

 

Quadrant er virkelig ikke en god test. :p

Spesielt ikke når Huawei u8800 får samme score som SGS2.. Antutu er litt bedre

Lenke til kommentar

CF-bench (Av chainfire) er en grei bench som går nokså grundig til verks. Finnes på market. Her er app-tråden fra xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1134768

Den har god multicorestøtte. Den gir deg tre scores med graf, men det er den siste som er "overall")

 

SGS2en min med TheGingerMOD v0.2 XXKG6 får 6750@1,2GHz og 8146@1,6GHz. Quadrant har mistet all troverdighet for lenge siden. Det er alt for lett å påvirke resultatet i positiv retning, noe enkelte chefs har blitt tatt på.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...