Gå til innhold

Apple oppdaterer OS X Lion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

megascorcher: Mac og Mac OS er jo relevante ting hos hw.no, og hvis lesertallene for Apple-relaterte nyheter arter seg på nogenlunde samme måte som hos ITavisen, dvs at de gjerne er langt høyere sammenliknet med når det skrives om hva andre produsenter foretar seg, er det fullt forståelig at hw-redaksjonen velger å levere en god del Apple-nyheter.

 

Høye lesertall indikerer jo gjerne at det er en stor interesse for det det skrives om.

 

Hentet fra ITavisens artikkelkommentarer, hvor redaktør Tore Neset svarer en leser:

 

HawkMan skrev:

Jeg savner litt like bra dekning over nye HP og Dell modeller. Som den største PC leverandøren så burde vel i det minste HP dekke like bra som en lilleputt som Apple?

tore skrev:

Apples produkter har en helt spesiell posisjon i markedet. Det merker vi på lesertallene. Det hender vi nevner en ny laptop fra Dell eller HP, men da blir artiklene knapt lest. En Apple-artikkel gir oss svært god trafikk - det er ingen hemmelighet. Hvorfor vet jeg egentlig ikke. For interessen står absolutt ikke i forhold til markedsandelen.

 

Kilde

Endret av Juke
Lenke til kommentar

megascorcher: Mac og Mac OS er jo relevante ting hos hw.no, og hvis lesertallene for Apple-relaterte nyheter arter seg på nogenlunde samme måte som hos ITavisen, dvs at de gjerne er langt høyere sammenliknet med når det skrives om hva andre produsenter foretar seg, er det fullt forståelig at hw-redaksjonen velger å levere en god del Apple-nyheter.

 

Er de virkelig relevante? Fra det du sier tar jeg det nesten som at inkludering av Apple-relaterte nyheter er en såkalt "business desicion".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...