Gå til innhold

Bioware lanserer gratisspill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde vært fint om rtikkelforfatter hadde sagt noe som helst om hvilken rolle BioWare spiller i dette. "Bioware lanserer gratisspill" er overskrifta, så blir de ikke nevnt igjen.

 

videre finner jeg dette litt... merkelig.

"Bioware lanserer gratisspill

 

EA er ikke ukjent med å tilby gratisspill på nett."

 

for meg virker det som om EA gir ut spillet, ikke BioWare. hvorfor er det da BioWare som lanserer det? er det BioWare som utvikler spillet?

 

dette var en veldig uheldig konstruert artikkel som antakelig hører mer hjemme i utkastmappa til forfatteren, enn på nett.

Lenke til kommentar

hadde vært fint om rtikkelforfatter hadde sagt noe som helst om hvilken rolle BioWare spiller i dette. "Bioware lanserer gratisspill" er overskrifta, så blir de ikke nevnt igjen.

 

videre finner jeg dette litt... merkelig.

"Bioware lanserer gratisspill

 

EA er ikke ukjent med å tilby gratisspill på nett."

 

for meg virker det som om EA gir ut spillet, ikke BioWare. hvorfor er det da BioWare som lanserer det? er det BioWare som utvikler spillet?

 

dette var en veldig uheldig konstruert artikkel som antakelig hører mer hjemme i utkastmappa til forfatteren, enn på nett.

 

Takk for tilbakemelding. Det er høyt trykk i redaksjonen nå om dagen i forbindelse med Gamescom, og det går litt kjappere i svingene enn vanlig.

 

Det er riktig som du sier at EA er utgiver for spillet, mens Bioware er utvikleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...