Gå til innhold

World of Battleships annonsert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger kommentar feltet på gamer.no, bruker å være folk med humør og humor :)

 

Nei jeg brente meg på en mulig brukertabbe på WOT. Etter den fantastiske runden min hvor jeg tok 9 tanks aleine i en runde med min Panzer III fant jeg ut at jeg spilte på US server. Ikke fikk jeg flyttet de stolte statsene mine eller noe som helst over til en EU konto, så jeg ble lei meg fordi de 100+ timene jeg hadde brukt på WOT forsvant litt ut vinduet. Dette skjedde nok pga overgangen fra BETA til released.

 

Nei, så både WOB og WOWP skal garantert prøves. Hadde vert fett om de fikk blandet alle elementene de snakker om i et spill. Krig på sjøen er kjekkere med fly over hodet :D

Lenke til kommentar

Mangler bare World of War nå :-) Svæære maps. Men jeg ser for meg at fly kommer til å ha en liten fordel i en slik situasjon. Hvis vi er heldige, får vel Tyskland gode båter og USA gode fly, siden Russland har gode tanks? :-P

Jokes off, så håper jeg disse to blir like balanserte som World of Tanks. Dersom de klarer det, har jeg faktisk også troa på at de vil klare å krysse disse tre. Det ville blitt rått :-)

 

 

Men de begynner å få en del å jobbe med nå? De utvikler jo WoT konstant, med flere maps hver måned omtrent, samt flere tanks og diverse andre nye løsninger. Nå kommer jo fysikk og grafikk også etterhvert.

Dersom de skal gjøre like mye med alle tre spillene må de jo begynne å få en god slump ansatte :-)

Lenke til kommentar

Mangler bare World of War nå :-) Svæære maps. Men jeg ser for meg at fly kommer til å ha en liten fordel i en slik situasjon. Hvis vi er heldige, får vel Tyskland gode båter og USA gode fly, siden Russland har gode tanks? :-P

Jokes off, så håper jeg disse to blir like balanserte som World of Tanks. Dersom de klarer det, har jeg faktisk også troa på at de vil klare å krysse disse tre. Det ville blitt rått :-)

 

 

Men de begynner å få en del å jobbe med nå? De utvikler jo WoT konstant, med flere maps hver måned omtrent, samt flere tanks og diverse andre nye løsninger. Nå kommer jo fysikk og grafikk også etterhvert.

Dersom de skal gjøre like mye med alle tre spillene må de jo begynne å få en god slump ansatte :-)

Penger er i hvert fall ikke noe problem, tror ikke jeg er alene om å være gold junkie :lol:

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Mangler bare World of War nå :-) ..............

Men de begynner å få en del å jobbe med nå? De utvikler jo WoT konstant, med flere maps hver måned omtrent, samt flere tanks og diverse andre nye løsninger. Nå kommer jo fysikk og grafikk også etterhvert.

Dersom de skal gjøre like mye med alle tre spillene må de jo begynne å få en god slump ansatte :-)

Regner med at de benytter seg av heftig gjenbruk når det kommer til kodingen i spillene :p

Ser frem til dette :D

Lenke til kommentar

Mangler bare World of War nå :-) Svæære maps. Men jeg ser for meg at fly kommer til å ha en liten fordel i en slik situasjon. Hvis vi er heldige, får vel Tyskland gode båter og USA gode fly, siden Russland har gode tanks? :-P

Jokes off, så håper jeg disse to blir like balanserte som World of Tanks. Dersom de klarer det, har jeg faktisk også troa på at de vil klare å krysse disse tre. Det ville blitt rått :-)

 

 

Men de begynner å få en del å jobbe med nå? De utvikler jo WoT konstant, med flere maps hver måned omtrent, samt flere tanks og diverse andre nye løsninger. Nå kommer jo fysikk og grafikk også etterhvert.

Dersom de skal gjøre like mye med alle tre spillene må de jo begynne å få en god slump ansatte :-)

 

Ja skal de slå sammen alt og lage en "World of War" så må de først lage "World of anti air" og implementere det og, ellers kan du jo bare glemme og kjøre tank.

Endret av migestian
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...