Gå til innhold

Reisebrev Gamescom 2011, dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo reisebrev for pokker. Er jo bare koselig å lese hva de gjør de forskjellige dagene og se hva de holder på med. Gå på en matblogg dere som vil det, dere må skjønne såpass at dette er for å se hva de har gjort gjennom dagen...

 

 

Artikler om hva de ser får vi senere, alt matprat er noe jeg vil kalle en gammel tradisjon som er like fornøyelig å leste hver gang.

 

Quoted for truth!

 

Strålende lesning, jeg liker disse lettbente reisebrevene som bidrar til å øke stemningen rundt disse messene. Og som Runarbs sier, det har blitt en tradisjon å høre om hva våre kjære skribenter stapper i brødskuffen sin mens de haster avgårde fra sted til sted. Keep it coming, så får artikklene som omhandler spill og nyheter komme når de kommer. Jeg koser meg veldig med disse brevene.

Lenke til kommentar

Dei som syter over denne "matbloggen" har tydeligvis aldri lest tidlegare reisebrev frå Gamer.no-gjengen. Det kjem jo utfyllande artiklar etter kvart om stort sett alt gaming-relatert dei har fått med seg på messene. Reisebreva er, som enkelte kanskje har klart å tolke ut i frå namnet, wait for it... reisebrev! Det er mange av oss som set pris på å lese om kva desse stakkarane må gjennom for å gi oss ein haug med nye artiklar.

 

Ingen tvingar dykk til å lese reisebreva. (Om nokon faktisk tvingar deg til å lese dei bør du vurdere å kontakte barnevernet, eventuelt krigsdomstolen i Haag.)

 

men du skal ikke se bort fra at når vi reiser herfra så henger det en flott lås med Lasse + Marius risset inn i metallet.

 

Det bør dukke opp eit bilete i siste reisebrev av ein rosa hengelås med det rissa inn. "L + M" går til nød om dei ikkje har store nok rosa hengelåsar.

Endret av Einride
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...