Gå til innhold

Første uken som lærling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er planen for digit.no? Skal alt det (gode) gamle innholdet (tester, nyheter, artikler osv.) overføres til en ny side driftet av Tek-nettverket? (Same shit, different wrapping?)

Og har ildsjelene bak digit.no gått inn i Tek-nettverket? Tidligere har i hvert fall testene på digit.no vært i en helt egen klasse for seg når det kommer til kvalitet og kunnskap.

Lenke til kommentar

Ser jeg også en X41 på det bildet? Godkjenner!

 

Det er en X61s. Usikker på når X41 kom ut, men X61-en er vel straks 4 år tror jeg. Derfor er ny PC bestilt :-)

 

Virker som at det er veldig lenge siden hele prisguiden ble f.eks oppdatert.

 

Hvis det er lenge siden du har vært innom Prisguide anbefaler deg å ta en grundig titt på Prisguide igjen nå. Vi oppdaterer den fortløpende, og det er gjort en enorm jobb med oppdatering av både funksjonalitet og innhold. Tilbakemeldinger ønskes selvsagt, og da tar vi dem gjerne i mot i Prisguidens tilbakemeldingsforum

 

Hva er planen for digit.no? Skal alt det (gode) gamle innholdet (tester, nyheter, artikler osv.) overføres til en ny side driftet av Tek-nettverket? (Same shit, different wrapping?)

Og har ildsjelene bak digit.no gått inn i Tek-nettverket? Tidligere har i hvert fall testene på digit.no vært i en helt egen klasse for seg når det kommer til kvalitet og kunnskap.

 

Det har ikke vært skrevet artikler på Digit.no siden 2009, men bildekritikken har levd i beste velgående. Dette har vi forsøkt å gjøre noe med, og ny plattform for bildekritikk ble lansert for 3 uker siden.

Lenke til kommentar

Hvis det er lenge siden du har vært innom Prisguide anbefaler deg å ta en grundig titt på Prisguide igjen nå. Vi oppdaterer den fortløpende, og det er gjort en enorm jobb med oppdatering av både funksjonalitet og innhold. Tilbakemeldinger ønskes selvsagt, og da tar vi dem gjerne i mot i Prisguidens tilbakemeldingsforum

Jeg liker hvordan Prisguiden ser i ut i dag, er blitt gjort mye godt stykke arbeid gjennom den siste tiden, godkjent.

 

Spennende artikkel å lese, håper det kommer flere om hans liv som lærling og hvordan det er å jobbe med drift hos Tek, kommer ikke så ofte slike gode "på innsiden" artikler.

 

Terminalen er det nok bare å forelske seg i med en gang!

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Spennende artikkel å lese, håper det kommer flere om hans liv som lærling og hvordan det er å jobbe med drift hos Tek, kommer ikke så ofte slike gode "på innsiden" artikler.

 

Hyggelig å høre. Jeg kan se om jeg får muligheten til å lage noen fler artikkeler om lærlingtiden senere i året. :)

 

Gratulerer så mye med lærlingplassen!

 

Var på jobb intervju selv på Tek-Huset som lærling ^'-'^

 

Takk takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...