Gå til innhold

Svensker kjøper JoWooD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessuten vil de investere i videreutvikling av serier som SpellForce,

 

:love::dribble::w00t::thumbup::D:cool:

 

Ahh yeah... måtte bare få uttrykke hvor episk kul Spellforce-serien er. I mine øyne rager den helt øverst på tronen sammen med andre episke serier, som f.eks Gothic. (Merk: 1-3, snakker selvfølgelig ikke om Arcania, som var noe søppel)

 

Man kan si mye stygt om JoWood, men noe særegent bra må det ha vært med det selskapet, ettersom de har vært produsent for både Spellforce og Gothic.

Lenke til kommentar

Det er flott at Piranha Bytes fikk kjøpt tilbake Gothic-navnet slik at Arcania: "Gothic 4" kun nå blir Arcania. Jævla søppelspill. Enten klarer svenskene å heve JoWood - et jævla nazikompani (noe som ikke har noe som helst å gjøre med deres nasjonalitet), eller så fyker hele greia sammen. Like greit uansett.

 

Spilte ferdig Gothic 4 her om dagen og synes det var et helt ok spill jeg, ikke noe revolusjonerende men grafikken ga meg endel oh pretty...so pretty stunder ute i skauen.Slutten var noe brå da....

Lenke til kommentar

Spilte ferdig Gothic 4 her om dagen og synes det var et helt ok spill jeg, ikke noe revolusjonerende men grafikken ga meg endel oh pretty...so pretty stunder ute i skauen.Slutten var noe brå da....

Har du spilt Gothic 2 eller Risen? Gothic 4 er kanskje ikke verre enn et middelmådig spill i seg selv, men i forhold til tidligere spill i serien er det helt råttent.

Lenke til kommentar

Spilte ferdig Gothic 4 her om dagen og synes det var et helt ok spill jeg, ikke noe revolusjonerende men grafikken ga meg endel oh pretty...so pretty stunder ute i skauen.Slutten var noe brå da....

Har du spilt Gothic 2 eller Risen? Gothic 4 er kanskje ikke verre enn et middelmådig spill i seg selv, men i forhold til tidligere spill i serien er det helt råttent.

 

Nei, eller jeg starta på Gothic 3 engang men det var mer bugs en gameplay så det ble en kort affære...

Lenke til kommentar

Nei, eller jeg starta på Gothic 3 engang men det var mer bugs en gameplay så det ble en kort affære...

Gothic 3 var en ekstremt buggy affære når det kom ut. Det ble desverre rushet ut før det var ferdig (Jowood style). Med nyeste community patch er det dønn stabilt, og spillet er episk. Eneste man må passe på er nok kjøling, for det er en ren torture-test på maskinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...