Gå til innhold

Navngir resten av Samsungs 2011-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt greit at de prøver å fylle hullet mellom mobiltelefon og nettfjøl med noe som er størrelsemessig i mellom. Men det er litt merkelig å se at 4,65"-enheten utstyres med 1280x720 skjerm mens 7"-enheten utstyres med 1024x600 skjerm. Skjermstørrelse og oppløsning bør etter min mening følge hverandre bedre.

 

Personlig kunne jeg ikke tenkt meg noen av delene fordi jeg foretrekker enheter med helst under 4 tommer skjerm sånn at de er passe lommevennlige. Jeg behøver ikke noe i størrelsene mellom telefon og mini-PC'en, men skulle gjerne hatt berøringsfølsomhet på PCen.

 

Jeg synes det er litt trist at det ikke er noen åpenbare kamerakjemper blandt disse. Jeg hadde glatt ofret litt mer penger og valgt en tykkere telefon om kameradelen var vesentlig bedre. f.eks som den på Nokia N8.

 

Fint at det kommer en ny Bada-telefon med AMOLED, men for min del er det en ulempe at skjermstørrelsen kryper oppover.

 

Jeg ser altså liten grunn til å oppgradere fra Samsung Wave S8500 ennå.

 

Et lite tillegg: Skulle ikke Samsung lansere en rekke telefoner med NFC nå?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Personlig kunne jeg ikke tenkt meg noen av delene fordi jeg foretrekker enheter med helst under 4 tommer skjerm sånn at de er passe lommevennlige. Jeg behøver ikke noe i størrelsene mellom telefon og mini-PC'en, men skulle gjerne hatt berøringsfølsomhet på PCen.

 

Iphone 4 passer vel deg da, eller kanskje Iphone 5? :D

 

Jeg har en Galaxy S2, og har ingen problem med å ha den i bukse lommen, og jeg synes Iphone 4 sin skjerm er for liten, men det er jo da en smak sak hvor stor skjerm man liker.

Lenke til kommentar

I9250 ser super fet ut.den kan fort bli min nye mobil.jeg har vært på utkikk etter en ny mobil en stund,og har ventet på mobil med Ice Cream Sandwich.håper den kommer ut i okt/nov,og ikke at vi må vente en evighet på den slik som man måtte gjøre med nexus s.I9250 kan fort være den neste nexus telefonen fra google.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...