Gå til innhold

Sniktitt: Ridge Racer: Unbounded (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde aldri trodd jeg ville glede meg til ett Ridge Racer spill, men når Bugbear er innvolvert må det jo bli bra.

 

Jeg føler det stikk motsatt. Dette er jo ikke Ridge Racer. Ser mer ut som Burnout. :(

haha, jeg håper ihvertfall ikke det er slik som de første Ridge Racer spillene. De føltes ut som dårlige demoer.

Endret av MMDE
Lenke til kommentar

Er det bare meg som syntes dette ligna litt på NFS World? (Med litt modifikasjoner etc)

 

Ja, bare deg.

 

Dette er Flatout med finere grafikk, bedre verden og et (offisielt) baneredigeringsverktøy. Dette må bli awesome.

 

Mulig, men hvis skjermbildene er representative bilder fra en någelunde ferdig grafikk så syntes jeg ikke grafikken hadde en så mye mer "wow" faktor enn NFS World.

 

13d14426ca5f4247b1713a8.png

 

Greit at det ikke er baneredigering, men spillet er da gratis og har hatt mange morsomme timer, selv om spillet over virker lovende, blir spennende.

 

Kan du fortelle litt mer om bedre verden? hva legger du i dette? eller, hva referer man til, hadde vært gøy og lese litt mer om dette.

Lenke til kommentar

Flere som tenkte som meg ser jeg, ut i fra hva jeg leste i artikkelen tenkte jeg på Stunts og Trackmania, og det så ut som kjøringen var hentet fra Burnout. Jeg må si at jeg ble litt mer interessert i dette spillet nå. Blir godt å ha faste baner igjen, i stedet for dette open world tullet som flere og flere går til. Jeg blir utrolig fort lei av det og det som er morsomt i noen timer blir fort gammelt. Race fra A til Å er tingen, og om man har redigeringsverktøy så blir det mye senere gammelt også. Gleder meg faktisk veldig til dette. Heldigvis er det lenge til slik at jeg rekker å prøve alt det andre jeg ser fram til i år... Herregud det kommer til å gå mye penger framover, spørs om jeg ikke skal melde meg på litt mer overtid...

Lenke til kommentar

Kan du fortelle litt mer om bedre verden? hva legger du i dette? eller, hva referer man til, hadde vært gøy og lese litt mer om dette.

 

Jeg snakker om i forhold til Flatout 2 - ikke i forhold til NFS: World. Det er to helt forskjellige bilspillsjangere. :-)

 

Ridge Racer: Unbounded er rett og slett Flatout-serien tatt over i et nytt navn, med en ny og forbedret verden rundt spilleren (selv om det foreløpig ser ut til å bare være bymiljø :() og med offisiell baneredigering (i Flatout 2 var dette etter hvert mulig via diverse brukerskapte verktøy, men det var heller ustabilt).

 

Flatout-serien er en av de aller beste på alt-går, knus-i-vei-arkadekjørerene på markedet, og Bugbear beviste at de har full kontroll på denne sjangeren tidligere. Dette er ikke - og skal ikke være - en videreføring av den vanlige Ridge Racer-serien, men et sidespor fra den vanlige sjangerversjonen deres. :-)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...