Gå til innhold

Sniktitt: Hard Reset (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trailer:

http://www.gamespot.com/pc/action/hard-reset/news/6326099/hard-reset-qanda-whats-old-is-new-again?sid=6326099&tag=updates;editor;all;title;6&mode=previews

Concerning multiplayer:

There is none! Seriously, you can gather achievements and level scores and compare them to your friends--that's all. Why? Because nowadays there are just too many games focused only on multiplayer. We had to choose whether we wanted to put all our efforts into creating the best single-player experience or add a multiplayer mode just to fill the check box and still get it done worse than in other games focused on multiplayer modes.

THANKYOU!

 

Endelig noen som har skjønt greia med at det MÅ faen meg ikke være multiplayer-bit på alle fordømra spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm, kan dette hva som byter den rare trenden vi har sett i det siste? Er selv litt lei av all promoteringen ting har, og hvor bra, stort, fantastik osv.. ting skal være.

Noe vi f.eks ser nå på diablo 3 og skyrim, og har sett i andre som har ikke stått til forventningene de har skapt.

 

Om dette kommer ut uten og bli hypa opp og i tillegg klarer å gi meg den opplevelsen jeg hadde med spill på 90 tallet ville det jo være fantastisk!

Legg mer tid, penger og tanker i selve spillet, ikke i markedsføring, bra spill blir oppdaget og selger uansett ;)

 

Mine 2 kroner.

Lenke til kommentar

Personlig er jeg ikke så glad i painkiller, serious sam osv. Jeg elsker feks doom2, men de klassiske konge-FPSene fra 90-tallet var ikke bygd opp på måten "gå inn i ett rom, vent på at en million fiender spawner rundt deg, og skyt de ned". Jeg synes rett og slett leveldesignen er litt kjedelig i spill som painkiller og serious sam.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Personlig er jeg ikke så glad i painkiller, serious sam osv. Jeg elsker feks doom2, men de klassiske konge-FPSene fra 90-tallet var ikke bygd opp på måten "gå inn i ett rom, vent på at en million fiender spawner rundt deg, og skyt de ned". Jeg synes rett og slett leveldesignen er litt kjedelig i spill som painkiller og serious sam.

 

AtW

Serious Sam? Kjedelig? Jeg synes det er fryktelig intenst og utrolig moro spill. Circle-strafe eller dø, det er sånn det skal være. Painkiller var også gøy, selv om leveldesignen der ikke var fullt så spennende etter min mening.

Lenke til kommentar

Det som faktisk er litt er litt kult er at de har hørt på gamere og faktisk kritikere som mener at spill i dag er for lette og at alt var bedre på 90 tallet... Tenkte på dette med en gang jeg leste (så vidt jeg skjønte) at det var to vansklighetsgrader, en normal (som er utfordrende) og en lett (som er FOR lett) ... Ideelt sett ville de kansje kun hatt normal, men da ville de kansje mistet for mye bredde i dagens marked...

Lenke til kommentar

Det som faktisk er litt er litt kult er at de har hørt på gamere og faktisk kritikere som mener at spill i dag er for lette og at alt var bedre på 90 tallet... Tenkte på dette med en gang jeg leste (så vidt jeg skjønte) at det var to vansklighetsgrader, en normal (som er utfordrende) og en lett (som er FOR lett) ... Ideelt sett ville de kansje kun hatt normal, men da ville de kansje mistet for mye bredde i dagens marked...

 

Personlig skjønner jeg ikke helt hvor dette kommer fra, Doom2 er ikke noe vanskelig spill, utenom på Nigghtmare vanskelighetsgrad. Ikke kan jeg huske at særlig mange andre av 90-tallets store shootere er spesielt vanskelig heller?

 

AtW

Lenke til kommentar

Ditto. Jeg vil påstå at de fleste skytespill generelt alltid har vært ganske enkle, det eneste jeg husker som vondt og vanskelig fra de harde nittiåra var at mange spill lagde de obligatoriske labyrintbrettene der utfordringen ikke var spillmessig, men lå i det helt sinnsvakt kjedelige arbeidet å sitte med ruteark og blyant for å lage egne kart over faenskapet. Pluss på bevegelige vegger og hemmelige ganger (ja, jeg ser på deg Heretic, selv om du hadde veldig kule våpen), så lå frustrasjonen ofte i å orientere seg, ikke i utfordrende fiender og gameplay.

 

Det mange kanskje legger i at alt var så mye vanskeligere/mer utfordrende/bedre før, er alle plattform/eventyr/shmup/pek-og-klikk-spillene som faktisk ofte hadde en brutal vanskelighetsgrad for å strekke levetiden.

 

På den annen side mener jeg å huske et SW-spill som var sykt vanskelig fordi man aldri hadde nok ammo til å fullføre et brett. Og det originale AvP da, men det var kanskje på 2000-tallet? Fullførte aldri Marine-kampanjen, både fordi jeg syntes den var sykt vanskelig med bare 3 lagringer, men mest fordi den skremte vannet av meg!

Lenke til kommentar

Trailer:

http://www.gamespot.com/pc/action/hard-reset/news/6326099/hard-reset-qanda-whats-old-is-new-again?sid=6326099&tag=updates;editor;all;title;6&mode=previews

Concerning multiplayer:

There is none! Seriously, you can gather achievements and level scores and compare them to your friends--that's all. Why? Because nowadays there are just too many games focused only on multiplayer. We had to choose whether we wanted to put all our efforts into creating the best single-player experience or add a multiplayer mode just to fill the check box and still get it done worse than in other games focused on multiplayer modes.

THANKYOU!

 

Endelig noen som har skjønt greia med at det MÅ faen meg ikke være multiplayer-bit på alle fordømra spill.

 

Støttes, mp på alt som kan krype å gå av fps blir for dumt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...