Gå til innhold

Duke håver inn gryn (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forventet ikke noe annet. Spørsmålet er da om folk gidder å kjøpe et eventuelt nytt Duke spill av dem, jeg vet jeg ikke kommer til å gjøre det. Er faktisk mange jeg kjenner som synes dette spillet var rett og slett bortkasta penger. De burde fokusert mer på å holde den klassiske følelsen jeg ikke har en tvil eksisterte før Gearbox fikk kloa i spillet enn å prøve å modernisere spillestilen.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

Prøvde Demoen av spillet etter lanseringen, det ble LANGT fra noe kjøp, makan...

Spiller gladelig gjennom DN 3D en gang til en å betale for dette..

 

Og at de allerede har fått overskudd er jo litt skremmende, men nesten forventet, det er så hypet opp i skyene at det mangler bare Applelogoen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forventet ikke noe annet. Spørsmålet er da om folk gidder å kjøpe et eventuelt nytt Duke spill av dem, jeg vet jeg ikke kommer til å gjøre det. Er faktisk mange jeg kjenner som synes dette spillet var rett og slett bortkasta penger. De burde fokusert mer på å holde den klassiske følelsen jeg ikke har en tvil eksisterte før Gearbox fikk kloa i spillet enn å prøve å modernisere spillestilen.

 

Det er nok meir et resultat av at George Broussard tvang utviklarane (og spelet) tilbake til teiknebrettet etter kvart som sjangeren dro frå dei og nye fads kom og gjekk. Resultatet er at DNF vert eit komisk museum av ting en på ulike tidspunkt mellom 1997 og ca. 2009 "måtte ha" i eit nytt FPS (interaktive miljø, fysikk, plattformdeler, turret-sections, scripta sekvenser, få samtidige vapen, regenererande helse, "røynda er brun"-fargepalett, etc.).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man ser på DNF opp gjennom utviklerhistorien, så er de utgitte skjermbildene mer omfattende enn selve spillet. Det kan tenkes at Gearbox fikk litt mer enn de trengte da de mottok spillet fra 3D Realms og valgte å kutte det i to. I så fall blir det bare mer av det samme. Da tjener også Gearbox dobbelt så mye penger.

Lenke til kommentar

Dette viser bare at det er MANGE Duke Nukem fans der ute, og en kan jo håpe at det kommer enda et Duke spill som får dagens standard innen fps spill. Virker som mange rundt omkring ikke har fått med seg historien bak utviklingen av Duke Nukem Forever.....ikke rart endel er blitt voldsomt skuffet. Men å ikke ønske et nytt Duke spill pga sin uvitenhet er jo litt synd....for Duke er og vil alltid være kongen! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man ser på DNF opp gjennom utviklerhistorien, så er de utgitte skjermbildene mer omfattende enn selve spillet. Det kan tenkes at Gearbox fikk litt mer enn de trengte da de mottok spillet fra 3D Realms og valgte å kutte det i to. I så fall blir det bare mer av det samme. Da tjener også Gearbox dobbelt så mye penger.

 

Gearbox fikset flerspiller delen og noen bugs. De hverken kuttet eller la til innhold. Spillet var så godt som ferdig da de fikk det mellom hendene.

Lenke til kommentar

DNF : Møkkaspil.

 

Skal du lage et ordentlig Duke Nukem spill bør man sørge for å ta vare på de gamle gode spill - elementene som gjorde spillet så utrolig bra og bygge på disse. Å legge til "features" fra andre populære spill blir som å be ei mørkhudet jente å farge håret sitt blondt , helt feil Mao i 99% av tilfellene!

 

Ble så utrolig lei meg når jeg så :

 

*Maks 2 våpen ( all den moroa vi kunne ha med forskjellige våpen kombinasjoner borte :-( ).

*Helse som regenererte seg :-(

 

Synd egentlig at det skulle bli sånn , men av en eller annen grunn tror jeg at et eksemplar kommer til å sitte på pc hylla mi når prisene faller nok på spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...