Gå til innhold

Heroes VI er utsett (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig nok syns jeg dette er fantastisk! De sa at de garantert skulle slippe spillet til den 8. september, og heller fikse på ting etter utgivelsen, men de kom nok på fenomener som anmeldelser ;)

 

Uansett syns jeg dette er bra, ettersom det var nok å fikse på i betaen, selv om den eide!

Lenke til kommentar

Det er uansett gode nyheter at de utsetter lanseringen.

Husk at lanseringen opprinnelig var planlagt våren 2011. Deretter ble 28. juni bekreftet som lanseringsdato. Denne ble senere flyttet til 8. september, og nå igjen til 13. oktober.

Personlig kunne jeg tenkt meg en enda lenger utsettelse, og en slippdato litt før jul. Jeg tror de hadde tjent på det i det lange løp.

 

Jeg var med i den lukkede betafasen og den offentlige betaen, og som flere sier så er det mye som gjenstår. Men utenom en overhaling på brukergrensesnittet og "by-vinduet" så er det meste snakk om balansering og justering. Det er et veldig godt utgangspunkt, men siden tilfeldighet er en mindre faktor denne gangen er god balanse veldig viktig. Jeg er spent på hvor mye som er gjort med betaen til 16. august!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...