Gå til innhold

Her er den nye fra Huawei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nokk SPB Mobile Shell ja.

 

Rart at de skryter så av det :p

 

Er nok det.

 

Ja særlig...!

Dette er liksom første gang at man kan svirre rundt i menyene på viset der.

De har jo bare lagt inn SPB Shell 3D fra android marked jo.

Har brukt det på min tidligere HTC Hero for en goooood stund siden.

 

Wow!

Lenke til kommentar

Hvor mye internminne (edit: altså lagringsplass til applikasjoner) har den? Syns det er ganske viktig siden min HTC Desire har altfor lite.

 

I og med at den har Android 2.3 kan du installere applikasjoner på minnekort. Derfor spiller ikke internt minne så stor rolle. Men den har 512 MB RAM og 2 GB ROM sier spesifikasjonene, dvs bedre en Desire.

 

Gis denne en fornuftig pris så kan dette bli et relativt populært produkt.

Lenke til kommentar

Er det sagt noe om forventet pris? Liker designet på denne, og jeg kan fint leve med specsene om prisen blir lav nok. Kjipt at ikke flere går for unibody design, alt for mange av dagens telefoner virker som billige plastleketøy...

 

I bunn og grunn er dette en telefon med fronten til Samsung Nexus S, baksiden til HTC Desire S og innmaten til HTC Desire HD.

 

Høres ut som en fin-fin kombinasjon for min del :)

 

Edit: Håper også at Huawei dropper å legge ved et tonn bloatware, i motsetning til hva de gjorde på U8800 og at bootloader blir ulåst.

Endret av CptAwesome
Lenke til kommentar

Den her virker interresant. Noen som har erfaring med rooting og custom roms på Huawei sine telefoner? Har de for vane å låse bootloaderen?

 

Dersom denne kan kjøre custom roms tror jeg sannelig det blir min neste telefon.

 

Er det sagt noe om NFC-chip, forresten?

 

Ja særlig...!

Dette er liksom første gang at man kan svirre rundt i menyene på viset der.

De har jo bare lagt inn SPB Shell 3D fra android marked jo.

Har brukt det på min tidligere HTC Hero for en goooood stund siden.

 

Selv ser jeg det som en stor fordel at de velger å gi ut mer-eller-mindre stock Android og heller slenger på en lisens til en grei tredjeparts Launcher, enn at de bruker år-og-dag på å bloate opp telefonene sine for hver lille oppdatering.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Den her virker interresant. Noen som har erfaring med rooting og custom roms på Huawei sine telefoner? Har de for vane å låse bootloaderen?

 

Dersom denne kan kjøre custom roms tror jeg sannelig det blir min neste telefon.

 

 

U8800 var i hvertfall ikke låst. Kjører MIUI basert på Gingerbread på min uten problemer :)

 

Om denne blir priset under 2000 - (noe som vil være naturlig da en høyere pris vil innebære konkurranse fra Galaxy S og Nexus S) kommer ihvertfall jeg til å oppgradere :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...