Gå til innhold

StarCraft II får utvida demo (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var no forbanna lureri for å få flere klikk på forsida.

Overskrifta på forsida er bokmål, også kommer man inn til en uleselig nynorsk artikkel ?

 

Har prøvd en mye mer utvidet demo enn den der, det ligger på diverse .torrentsider.

Har forøvrig kjøpt det, men ventet til prisen ble fornuftig først.

 

Tittelen er ikke bokmål, da ville det stått "utvidet". Høres ut som du kanskje burde friske opp både nynorsken og bokmålen din..

Uansett, dette mener jeg er et godt initiativ fra Blizzard, ganske enkelt fordi det gjør terskelen lavere for potensielle spillere som enda sitter på gjerdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var no forbanna lureri for å få flere klikk på forsida.

Overskrifta på forsida er bokmål, også kommer man inn til en uleselig nynorsk artikkel ?

 

Har prøvd en mye mer utvidet demo enn den der, det ligger på diverse .torrentsider.

Har forøvrig kjøpt det, men ventet til prisen ble fornuftig først.

 

Tittelen er ikke bokmål, da ville det stått "utvidet". Høres ut som du kanskje burde friske opp både nynorsken og bokmålen din..

Uansett, dette mener jeg er et godt initiativ fra Blizzard, ganske enkelt fordi det gjør terskelen lavere for potensielle spillere som enda sitter på gjerdet.

 

bokml.png

 

Noe mer du lurte på?

Pass på ditt eget språk du.

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar

Dette var no forbanna lureri for å få flere klikk på forsida.

Overskrifta på forsida er bokmål, også kommer man inn til en uleselig nynorsk artikkel ?

 

Har prøvd en mye mer utvidet demo enn den der, det ligger på diverse .torrentsider.

Har forøvrig kjøpt det, men ventet til prisen ble fornuftig først.

Det var jo også noe å klage på. Merket ikke at artikkelen var på nynorsk, jeg, før du påpekte det.

Lenke til kommentar

Når du greide deg såpass på skolen at du forstår nynorsk så merker man det sjeldent. Selv har jeg flyttet til nynorsk land (Sunnfjord) og har går jo kamerater ut av veien for å dra frem sære ord for å erte meg litt.

 

Syns forsåvidt at noen av de beste artiklene på gamer.no er på nynorsk, pga rikt og godt ordbruk.

 

Vet om minst ei venninde som har å prøve dette! Tror de fleste kameratene som er aktuell har kjøpt SC2 for lenge siden. Får ta en liten rundt i vennegjengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...