Gå til innhold

Månezombier til Black Ops (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det eneste jeg spiller på black ops er zombie, så great news!

 

Btw, hva er det lengste dere har kommet på de diverse brettene?

 

Kino der Toten, jeg kom litt forbi bølge nr 19. Vi var kun to stykker hele veien, åpna alle dørene og løp gjennom rommene rundt og rundt. Vi kunne lett ha kommet oss 20 runder til hadde det ikke vært for en litt for rask sving så i stedet for å løpe opp trappen ble det løpe på veggen og vips var en av oss døde. Har spilt med andre som har kommet skummelt høyt type forbi 50 og lengre. Eneste problemet med Zombies er å finne noen ordentlig som veit hva de driver med og ikke er små unger som bare skriker og "Hurrdurr derp derp la oss løpe i forskjellige retninger og åpne dører i hytt å pine!"

Lenke til kommentar

Vel det eneste jeg spiller på black ops er zombie, så great news!

 

Btw, hva er det lengste dere har kommet på de diverse brettene?

 

Kino der Toten, jeg kom litt forbi bølge nr 19. Vi var kun to stykker hele veien, åpna alle dørene og løp gjennom rommene rundt og rundt. Vi kunne lett ha kommet oss 20 runder til hadde det ikke vært for en litt for rask sving så i stedet for å løpe opp trappen ble det løpe på veggen og vips var en av oss døde. Har spilt med andre som har kommet skummelt høyt type forbi 50 og lengre. Eneste problemet med Zombies er å finne noen ordentlig som veit hva de driver med og ikke er små unger som bare skriker og "Hurrdurr derp derp la oss løpe i forskjellige retninger og åpne dører i hytt å pine!"

 

 

he he, ja er altfor mange useriøse om jeg kan kalle dem det som spiller, eller folk som ikke vet hva man skal. Selv er jeg oppe i 44 på kino, men måtte bare skru av da valentine daten min allerede hadde ventet en time på meg.

Må si jeg savner thundergun på de andre brettene!! <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...