Gå til innhold

Borderlands 2 er offisielt (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, ørken og skyting igjen. Blir ikke kjøp for meg.

 

På tide at vi får litt variasjon i spillbransjen, hva?

 

Nå er det kanskje ikke oppfølgere du bør se på dersom du er på jakt etter "litt variasjon". Variasjonen i spillmarkedet er definitivt der. Dog, denne variasjonen er ikke særlig representert i bestselgerhylla.

 

"Den som leter skal finne", sånn ca.

 

Selv gleder jeg meg til en god runde 4-player Borderlands 2.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Nå er det kanskje ikke oppfølgere du bør se på dersom du er på jakt etter "litt variasjon". Variasjonen i spillmarkedet er definitivt der. Dog, denne variasjonen er ikke særlig representert i bestselgerhylla.

 

"Den som leter skal finne", sånn ca.

 

Problemet er at jeg har spilt det meste av interessante småspill. Jeg mener vi må kunne stille krav til de store mainstream produksjonene også. De fleste storspillene blir servert som hjernedøde Van Damme filmer. Er vi ikke mer sultne på kultur enn som så?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

borderlands var et spill som tok meg med storm, hadde forventet et middelmådig fps og viste strengt talt ikke helt hva jeg gikk til. resultatet har blitt nesten 200t fordelt på pc og 360 :new_woot:

 

håper på flere våpen, flere muligheter, og en enda dypere rpg del!

 

og det å slenge på dempere, masterkeys osv på våpen av egen vilje vil garantert ikke skade :thumbup:

Lenke til kommentar

Ah, det er så deilig så deilig!

 

Spilte utrolig mye Borderlands og spiller det titt og ofte enda - det var et friskt pust med sin suksessfulle sjangerblanding og herlige grafikk.

 

Håper de gir historien mer kjøtt på beina, gir folk litt mer prating (selv om i og for seg all teksten ble et lite spark til fortidens gode minner) og litt mer variasjon i karakterbyggingen, selv om denne jo ble litt mindre viktig når maksgrensa på ferdighetsnivået gikk opp til en total av 69.

 

Her er forøvrig et bilde fra Game Informer:

 

1853367-sepcoverblspread_super.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...