Gå til innhold

Veteraner annonserer stor-MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det hjelper å være veteraner - selv om vi var midt i gullrushet for storbudsjetts-MMO-er basert på en tradisjonell abonnementsmodell for fire år siden, så er den tiden raskt på vei til å bli historie, og disse gutta kommer litt sent til festen. Nå er det gratis DoTA-kloner og P2W-MMO-er som er greien.

 

Mistenker forsåvidt at det går samme veien med SWTOR, selv om det har to enorme merkenavn å lene seg på.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det hjelper å være veteraner - selv om vi var midt i gullrushet for storbudsjetts-MMO-er basert på en tradisjonell abonnementsmodell for fire år siden, så er den tiden raskt på vei til å bli historie, og disse gutta kommer litt sent til festen. Nå er det gratis DoTA-kloner og P2W-MMO-er som er greien.

 

Mistenker forsåvidt at det går samme veien med SWTOR, selv om det har to enorme merkenavn å lene seg på.

 

Interessant. Er ikke helt sikker på om P2P tiden er over. Selvom det er lite info om Titan ute, ville det overaske meg om Titan ikke blir P2P.

 

Men ja at også MMO'en det referes til i OP også vil slite som alle (minus WoW) andre er relativt sikkert. Ser at noen fortsatt tror at nye MMO'er som SWTOR ikke vil gjøre det, usikker på hvorfor. Grafikk og gameplaymessig er det ikke noe nytt, og Warhammer beviste at en stor fanbase eller merkenavn ikke er nok i seg selv for å oppnå suksess.

 

En del tror også at Bioware vil borge for suksess grunnet deres suksess innen single player (+LAN size) crpg. Er redd at det i seg selv ikke er nok. Mye vanskeligere med god historiefortelling etc i en MMO.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det bare meg eller har ikke gamer.no gjort en follow up på dette etter at det ble kjent at dette ble en scifi mmo. (star et eller annet)

 

Er det slik å forstå at disse concept art bildene i denne artikkelen er hentet fra en annen tittel? Får ihvertfall ikke scifi vibber av dem..

 

edit: fant ut at gamer.no faktisk har gjort en follow-up.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...