Gå til innhold

– De smarte bruker Opera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh, så det er derfor jeg har brukt Opera siden 1998 (var det vel).

 

Føler jeg "ikke får brukt Internett" om jeg må bruke en PC uten Opera. Er Opera installert kan jeg gjøre alt MYE raskere....

 

Vel, rett skal være rett, de andre har tatt noe innpå, men hvorfor ikke fortsatt bruke originalen ?

 

Litt mer seriøst, jeg tror forskjellen ligger like mye at de som har høy kunnskap om programmering/PC gjerne bruker Opera. Ingen dyktig programmerer kunne vel like IE6 ?

Endret av morten_b
Lenke til kommentar

Går for hybrid Opera/Firefox men no er det berre Firefox omtrent, Opera er reservert for kryptert nettrafikk xD Så ja undersøkelsen stemmer, Opera er mykje meir sikkert i mitt tilfelle sida eg bruka den berre kryptert medan Firefox er elsk med applikasjon faner.

Lenke til kommentar

Ville likt å få informasjon om hvordan man kom frem til tallene (Nei, jeg er ikke bitter. Jeg bruker Opera.).

Det er over 100 000 frivillige som har deltatt i undersøkelsen. Det skal imidlertid ikke være snakk om en utvalgt testgruppe. Deltagerne har gjennomført en IQ-test på nett, mens selskapet har lagret informasjon om hvilken nettleser som ble benyttet for å gjennomføre testen.
Lenke til kommentar

Kan vel også tolkes som at man må ha over 120 i IQ for å i det hele tatt skjønne seg på Opera, mens de andre browserne er mer for "folk flest".

 

Takke meg til en browser som er enkel og effektiv fremfor drøssevis av tilleggsfunksjoner. Synes likevel det virker rart at hver 3. forumbruker bruker Firefox...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...