Gå til innhold

Silverstone frisker opp toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig, Arni. Virkelig, nyheter.. ?

 

Det har allerede kommet en rev.2 av dette kabinettet, samt en hvit utgave.. :p Når skriver dere om det?

 

Skjerpings!

 

Edit: Flere nettsteder (BitTech, ChipHell, Hardforum, OCN) meldte om dette kabinettet allerede i August '10.

Endret av EditeD
Lenke til kommentar

Anandtech testet dette kabinettet 20. juli.

 

Det er heller ikke på lager i Norge enda, så at ikke HW har kunnet gjøre en test av det, er ikke så merkelig.

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal syte om at denne nyheten skulle vært her for et par måneder siden (Tidligste testen jeg kunne finne, var fra mai) når kabinettet ikke har vært tilgjengelig i Norge før nå.

 

Dessuten er det langt fra alle leserne av HW.no som tråler de store utenlandske tech-nettstedene hver uke. Jeg er en av disse, og synes det er mange nyttige artikler på HW som blir kritisert som kjedelige og "utdaterte" av kommentatorer.

 

I tillegg går det an å være litt saklig og seriøs i kritikken sin. (Se amiganostalgia sitt innlegg....... )

Lenke til kommentar

Anandtech testet dette kabinettet 20. juli.

 

Det er heller ikke på lager i Norge enda, så at ikke HW har kunnet gjøre en test av det, er ikke så merkelig.

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal syte om at denne nyheten skulle vært her for et par måneder siden (Tidligste testen jeg kunne finne, var fra mai) når kabinettet ikke har vært tilgjengelig i Norge før nå.

 

Dessuten er det langt fra alle leserne av HW.no som tråler de store utenlandske tech-nettstedene hver uke. Jeg er en av disse, og synes det er mange nyttige artikler på HW som blir kritisert som kjedelige og "utdaterte" av kommentatorer.

 

I tillegg går det an å være litt saklig og seriøs i kritikken sin. (Se amiganostalgia sitt innlegg....... )

Komplett har det på lager, det oppdaget jeg i mars og det var sikkert på lager før det også.

 

Jeg vil fortsette å kritisere HW.no inntil de kun kommer med relativt ferske og gode artikler. Den artikkelen om alternative OS virket mer som en copypasta fra en wiki enn en artikkel. For eksempel.

 

EDIT: Dette er jo ikke en oppfriskning av en toppmodell heller, RV03 ligner ikke akkurat på noen av forgjengerne sine. Enda mer overraskende er hvordan de ikke har tatt med TJ11 når de først annonserer 10 måneder gamle "nyheter" fra Silverstone

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Anandtech testet dette kabinettet 20. juli.

 

Det er heller ikke på lager i Norge enda, så at ikke HW har kunnet gjøre en test av det, er ikke så merkelig.

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal syte om at denne nyheten skulle vært her for et par måneder siden (Tidligste testen jeg kunne finne, var fra mai) når kabinettet ikke har vært tilgjengelig i Norge før nå.

 

Dessuten er det langt fra alle leserne av HW.no som tråler de store utenlandske tech-nettstedene hver uke. Jeg er en av disse, og synes det er mange nyttige artikler på HW som blir kritisert som kjedelige og "utdaterte" av kommentatorer.

 

I tillegg går det an å være litt saklig og seriøs i kritikken sin. (Se amiganostalgia sitt innlegg....... )

Komplett har det på lager, det oppdaget jeg i mars og det var sikkert på lager før det også.

 

Jeg vil fortsette å kritisere HW.no inntil de kun kommer med relativt ferske og gode artikler. Den artikkelen om alternative OS virket mer som en copypasta fra en wiki enn en artikkel. For eksempel.

 

EDIT: Dette er jo ikke en oppfriskning av en toppmodell heller, RV03 ligner ikke akkurat på noen av forgjengerne sine. Enda mer overraskende er hvordan de ikke har tatt med TJ11 når de først annonserer 10 måneder gamle "nyheter" fra Silverstone

 

Hardware.no er ikke like dedikert som de var før, det merker man desverre godt på artiklene og noen av testene.

 

Helt enig med deg, Arni. Disse "nyhetene" ble jo annonsert for første gang på Computex 2010 - hadde ikke HW.no representanter der .. ?

 

Referanser på RV03:

Linky 1

Linky 2

 

Den første linken dateres tilbake til Juni 2010. :whistle:

 

 

Det jeg ser mest av på HW.no er software-relatert materiale. Software kunne vel ha vært et eget segment akkurat slik som HW/Akam? De øverste artiklene på forsiden omhandler jo Java, Dos, Win7, "Rappeprogrammer", Superenkler OS ++. Software.no is imminent :) Nok Off-Topic fra meg i denne omgang, regner med at poenget er forstått.

Lenke til kommentar

Kan dere virkelig kalle dette nyheter?

Dette kabinettet har jo vært på markedet i flere måneder allerede.

 

Hei,

 

Nyheten omhandler RV03B-WA, ikke standardmodellen RV03B som det snakkes mye om i denne artikkeltråden. Silverstone sendte oss pressemeldingen på det nye kabinettet kvelden før saken be publisert.

 

Vi skrev forøvrig også om den forrige RV03-modellen (som det forøvrig finnes mange av) i april tidligere i år: http://www.hardware.no/artikler/raven-kabinettet_faar_bedre_kjoling/93931

 

Både tittelen og ingressen sier at det er snakk om et nytt design ("frisker opp toppmodell" og "nå med ny design"). Nyheten omtaler ikke RV03 som en helt ny modell, men den nye WA-versjonen som har en ny design.

 

 

 

Lenke til kommentar

Kan dere virkelig kalle dette nyheter?

Dette kabinettet har jo vært på markedet i flere måneder allerede.

 

Hei,

 

Nyheten omhandler RV03B-WA, ikke standardmodellen RV03B som det snakkes mye om i denne artikkeltråden. Silverstone sendte oss pressemeldingen på det nye kabinettet kvelden før saken be publisert.

 

Vi skrev forøvrig også om den forrige RV03-modellen (som det forøvrig finnes mange av) i april tidligere i år: http://www.hardware.no/artikler/raven-kabinettet_faar_bedre_kjoling/93931

 

Både tittelen og ingressen sier at det er snakk om et nytt design ("frisker opp toppmodell" og "nå med ny design"). Nyheten omtaler ikke RV03 som en helt ny modell, men den nye WA-versjonen som har en ny design.

Det kom ikke akkurat godt frem i artikkelen må jeg si.

Lenke til kommentar
Silverstone har nå lansert et nytt kabinett i denne serien, Raven RV03B-WA.

 

Første setning i andre avsnitt, hvor mye lettere tilgjengelig kan det bli i kombinasjon med overskriften?

 

Ett av disse er Raven-serien, der maskinvaren er snudd 90° for å bedre luftflyten.

Kabinettprodusenten Silverstone har gjort seg kjent de siste årene ved å lansere en rekke kabinetter med spenstig design. Ett av disse er Raven-serien, der maskinvaren er snudd 90° for å bedre luftflyten.

 

Silverstone har nå lansert et nytt kabinett i denne serien, Raven RV03B-WA. I motsetning til sine to fulltårn-brødre, er dette et mellomstort kabinett.

Unnskyld, men jeg tolker det som om Hardware.no sier at Silverstone har lansert et splitter nytt kabinett i Raven-serien, ikke en oppdatering av RV03 som Nilsen her har forklart senere. Jeg skylder på dårlig språkbruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...