Gå til innhold

Anmeldelse: Bastion (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klager stort sett aldri på karakterer, men hvis man tar kvaliteten på spillet, det faktum at det er et nedlastbart spill, og prisen inn i regnestykket, så ser jeg ingen annen mulighet enn å gi dette spillet full pott. Jeg har alltid vært en tilhenger av GiantBomb sin karakterskala, med stjerner fra en til fem. Mer enn noe annet vil jeg at Gamer skal gå den veien. Jaja, heldigvis har dere ikke med desimaler. Synes det er rimelig teit når jeg ser spill såm får 8,7, eller 8,8 på Gametrailer, IGN, Gamesport osv. Hva er vel forskjellen på 8,7 og ,8,8?

 

On topic: Elsker spillet, gjør deg selv en tjeneste og kjøp det. Gjerne to ganger for å støtte de fantastiske karene hos SuperGiant Games, det har hvertfall jeg gjort :)

Lenke til kommentar

Jeg klager stort sett aldri på karakterer, men hvis man tar kvaliteten på spillet, det faktum at det er et nedlastbart spill, og prisen inn i regnestykket, så ser jeg ingen annen mulighet enn å gi dette spillet full pott. Jeg har alltid vært en tilhenger av GiantBomb sin karakterskala, med stjerner fra en til fem. Mer enn noe annet vil jeg at Gamer skal gå den veien. Jaja, heldigvis har dere ikke med desimaler. Synes det er rimelig teit når jeg ser spill såm får 8,7, eller 8,8 på Gametrailer, IGN, Gamesport osv. Hva er vel forskjellen på 8,7 og ,8,8?

 

On topic: Elsker spillet, gjør deg selv en tjeneste og kjøp det. Gjerne to ganger for å støtte de fantastiske karene hos SuperGiant Games, det har hvertfall jeg gjort :)

 

Enig i alt der ;) 1-5 holder mer enn nok.

Lenke til kommentar

Eneste jeg sitter igjen med er en opplevelse av dårlig flyt, lav FPS og et ønske om at det kom på PS3 i stedet.

No prøvde jeg ikke demoen lenge nok til å merke noe hakking eller lav fps, men fullversjonen var stabil som bare det. Det var ikke noe hakking i det hele tatt.

 

For øvrig et herlig spill. Det var som å spille et SNES/GBA-spill med bedre presentasjon, og fortellerstemmen tilførte spillet noe unikt. Two thumbs up. :)

Lenke til kommentar

"Spelet kjem til også pc..."

 

Det eneste som manglet i en ellers godt skrevet anmeldelse.

 

Skal definitivt anskaffes til pc når den tiden kommer. Men jeg vet jo ikke når det kommer, eller om det kommer i det hele tatt, på grunn av et manglende element i anmeldelsen. :whistle:

 

Beklager, men dette må terpes!

Lenke til kommentar

Jeg klager stort sett aldri på karakterer, men hvis man tar kvaliteten på spillet, det faktum at det er et nedlastbart spill, og prisen inn i regnestykket, så ser jeg ingen annen mulighet enn å gi dette spillet full pott.

 

Pris og distribusjonsmåte skal ikke påvirke karakteren vi gir et spill. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hørt at dette spillet har en del lag dessverre, noe som gjør at jeg kanskje skipper det. Men må nesten prøva trialen slik at jeg kan finne ut i hvilken grad dette vil plage meg.

Kan ikke si jeg det var noe ekstremt merkbart med lag. Var kanskje noen steder det var ett lite hakk, men husker ikke noe spessielt. Hvis det er noe som kan klages på rent teknisk så er det at loadinga tar litt for lang tid, spessielt med tanke på størrelsen på noen av bretta og grafikk-stilen.

Lenke til kommentar

Jeg klager stort sett aldri på karakterer, men hvis man tar kvaliteten på spillet, det faktum at det er et nedlastbart spill, og prisen inn i regnestykket, så ser jeg ingen annen mulighet enn å gi dette spillet full pott.

 

Pris og distribusjonsmåte skal ikke påvirke karakteren vi gir et spill. :-)

 

Uavhengig av det fortjener det full pott, i min bok i det minste! :thumbup:

Lenke til kommentar

What platforms is it available for and when is the release date?

Bastion is coming to Xbox LIVE Arcade on July 20 as the first title in the fourth annual Summer of Arcade. A PC version is slated for later in 2011 via digital distribution.

 

Why is the game not available for my favorite platform, e.g. PS3, Mac, Linux, iOS, etc.?

It’s nothing personal. As a studio, we’re not limited by what platforms we can support, and as game players, we like and use them all. That said, the quality of our game is our primary concern, and that means having to focus on developing for one platform at a time. Our secondary goal is to make Bastion available on as many platforms as makes sense – where there exists a sufficient demand and where we can offer the game without compromising on its quality. Weighing these priorities together, we made the decision to start with the Xbox 360 version and move on to PC after that. Once those versions are locked in, we’ll see how things are going and decide where to go from there.

 

Kilde: http://supergiantgames.com/?p=744 (Bastion FAQ)

Endret av ( ´Д`) VIP QUALITY!!
Lenke til kommentar

Prøvde demoen, og jeg opplevde at lyden hakket noe innmari. Er det slik når du har betalt for spillet også? Bakgrunnsmusikken stopper i noen sekunder, begynner igjen, fortellerstemen stopper midt i monologen, osv.

 

Noen andre som har opplevd lignende? Håper det forandrer seg seg når jeg kjøper spillet.

Lenke til kommentar

Prøvde demoen, og jeg opplevde at lyden hakket noe innmari. Er det slik når du har betalt for spillet også? Bakgrunnsmusikken stopper i noen sekunder, begynner igjen, fortellerstemen stopper midt i monologen, osv.

 

Noen andre som har opplevd lignende? Håper det forandrer seg seg når jeg kjøper spillet.

 

Kjøpte spillet og dere som antyder lagg har ingenting å frykte. Her er det ikke lagg i det hele tatt. I alle fall ikke hos meg, og skulle man tro at det var likt andre steder.

 

Løp og kjøp!

 

Som jeg sa :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Eneste jeg sitter igjen med er en opplevelse av dårlig flyt, lav FPS og et ønske om at det kom på PS3 i stedet.

No prøvde jeg ikke demoen lenge nok til å merke noe hakking eller lav fps, men fullversjonen var stabil som bare det. Det var ikke noe hakking i det hele tatt.

 

For øvrig et herlig spill. Det var som å spille et SNES/GBA-spill med bedre presentasjon, og fortellerstemmen tilførte spillet noe unikt. Two thumbs up. :)

 

Endte opp med å spille gjennom spillet på PC med gamepad.

10/10 any day of the week.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...