Gå til innhold

Nå kan Firefox-mobilen bli virkelighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et web OS på en PC er kan være bra for noe, men på en telefon? Mye av tiden du er ute har du ikke wifi og hvis du da må bruke mobilnettet (Hvilket openbart koster penger) bare for å gjøre grunnleggende ting, blir jo det der bare tull. Dessuten ser jeg ikke poenget med enda et mobil OS. Er det ikke mange nok nå.

Lenke til kommentar

Husker denne, ja! :D

 

Jeg hsdde veldig lyst på mobil med innebygget projektor, den gang og akkurat det har ikke endret seg!

 

Høres bra ut at Mozilla i alle fall er noe nærmere å faktisk lansere sin egen mobil. Høres spennede ut med en web-basert løsning, men det gjensår å se hvordan dette skal fungere i praksis.

 

Så får vi se hva som står i artikkelen om saken neste år :)

 

Edit:

Et web OS på en PC er kan være bra for noe, men på en telefon? Mye av tiden du er ute har du ikke wifi og hvis du da må bruke mobilnettet (Hvilket openbart koster penger) bare for å gjøre grunnleggende ting, blir jo det der bare tull. Dessuten ser jeg ikke poenget med enda et mobil OS. Er det ikke mange nok nå.

 

Slik jeg oppfatter det er det enda mange år til dette blir en realitet. I alle fall i Norge. En slik løsning ville ha mange fordeler, men sevsagt også sine ulemper. Jeg vil, som sagt, tro det tar noen år før vi får se en slik mobil. Blandt annet av samme grunn som du nevner.

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Denne har vel alt jeg ville hatt på en mobil =)

 

Det er det som er greien med konsept mobiler. de kan gi deg alt du vil ha og en del ting du ikke visste du ville ha. Fordi de ikke faktisk trenger å gi deg noen ting, så lenge de sier de har planer om det.

 

Ganske artig egentlig :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...