Gå til innhold

Marketplace nå i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe ble dette gjort tilgjengelig? Har Omnia 7..

hvis jeg for på Xbox live, og deretter trykker "get more games" får jeg kjøpt og lastet ned spill. Hvis jeg går via marketplace og velger games, så sier den bare at ikke noe er tilgjengelig for Norge.

På apps siden så ligger det apps der, men ser ut som det bare er de som nylig har blitt oppdatert. Finner f.eks ikke Trafikken eller Twitter.

har det noe å si at jeg har Mango på telefonen?

 

PS! En ting som er skikkelig dårlig med Marketplace, er at den ikke spør om passord når du kjøper noe. Så hvis barnet mitt Låner telefonen for å spille noen spill, så kan han laste ned hva han vil..

Hvis noen i Microsoft leser dette, så please fix umiddelbart.

Lenke til kommentar

Jeg kan Ihvertfall kjøpe apps med norsk konto og norsk Bankkort. Men alle apps er ikke tilgjengelig. Det ser ut til at det kun er apps som nylig er oppdatert. Facebook er f.eks tigjengelig for den ble oppdatert for noen få dager siden. Twitter og Trafikken er ikke tilgjengelige. Trafikken ble oppdatert for litt over 1-1,5 mnd siden mener jeg..

Er også litt usikker på om prisene er riktige. Virker som ting er Dyrere enn de burde være?

 

Amobil, kan dere sjekke dette ut med Microsoft Norge?

Lenke til kommentar

Har vert tilgjengelig til for norske brukere siden det kom.

Hadde det på min gamle Windows Mobile som jeg ødela i januar...

 

Windows Phone != Windows Mobile.

 

Det har for så vidt vært tilgjengelig om du har brukt UK/US Live konto, men som sagt i artikkelen så er det nå offisielt klargjort i Norge. Du må også tenkte på at de legger til 25% moms, ser ut som 1$ = 7kr i følge AppHub prisinga.

 

Og developers må passe på å legge ut appsa manuelt til de nye regionene, fikk et sånn newsletter fra Microsoft før helgen så det er nok ikke alle som har fått det med seg ennå.

 

Men de fleste Xbox live spillene fins der ute, kan absolutt anbefale det nye spillet Tentacles.

Lenke til kommentar

Min mor har en Samsung Omnia 7. Hun sliter med å komme inn på marketplace. Når man trykker på marketplace-ikonet får hun beskjeden: "markedplace is not yet available in your country/region"

 

Noen som vet hvordan man fikser problemet?

 

Tror det bare fungerer om du har installert Mango betaen, fins guider på xda-developers om du er interessert i å installere den.

Lenke til kommentar

Min mor har en Samsung Omnia 7. Hun sliter med å komme inn på marketplace. Når man trykker på marketplace-ikonet får hun beskjeden: "markedplace is not yet available in your country/region"

 

Noen som vet hvordan man fikser problemet?

 

Tror det bare fungerer om du har installert Mango betaen, fins guider på xda-developers om du er interessert i å installere den.

MAngo beta? Hva i alle dager er det? Var ikke poenget med at marketplace ble åpnet i Norge at man skulle kunne bruke den uten no hækking?

Lenke til kommentar

Idiotisk innlegg av Amobil.

Jeg reinst. mobilen og fikk selvfølgelig beskjed om at Marketplace ikke var tilgjengelig :( Måtte inst. alt på nytt og var like langt :(((((

 

Får håpe at ikke flere gikk i denne fellen med resinst. for å bruke norsk Live ID. Fikk meg masse unødig ekstraarbeid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...