Gå til innhold

Mekka låt utelukkende ved hjelp av kamera-lyder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, men dette er den typen videoer jeg poster på Facebook. Ikke den typen videoer jeg forventer på et nettsted som opptrer seriøst. Jeg må innrømme at jeg sjeldnere og sjeldnere er inne på noen av Tek-nettverkets sider. Antallet artikler som ikke er mer enn lenker med noen linjer med en kommentar er overveldende, og antallet artikler som faktisk er interessante er underveldende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sider som utelukkende handler om teknologi har da vel ikke noe med å poste politisk relatert eller nyhetssaker om massakrer vel?

Det virker bare uproffesjonelt

skjønner ikke hva Dinside tenker på. jeg forventer ikke å lese om sånt der.

alle andre nettaviser er da proppet til randen med nyhetssaker om dette som har skjedd nå. det holder vel i massevis.

Lenke til kommentar

Er glad for at jeg kom over denne artikkelen.

 

Syntes videoen var utrolig kul og finner det passende at Akam publiserer denne på nettsidene.

 

Men ordvalg og vokabular har forbedringspotensiale her, og Akam har i det siste ikke kommer med noen særlige spennende artikler.

 

Skulle tro det kun var en person som styrte hele Akam.no delen av Tek.

 

Håper Akam.no får flere og bedre artikler hver dag, for Akam har potensialet og har mange ganger tidligere vist deres enormt gode evner vedrørende artikler og nyheter.

Lenke til kommentar

artig. men hvordan kameraer er det som kan lage dype lyder? Ser ikke problemet å poste denne videoen her. Fint med smånyeheter nå og da. Og ikke kun referatet av pressekonferanser og slikt.

 

For de som ikke liker slike enkle ting som dette, la vær å gå inn på artikkelen da! Jeg klarer ihvertfall fint å la være å gå inn på artikler som ikke bryr meg.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at disse artiklene finnes, men at det er tilsynelatende det hele siden består av. Sett bort ifra noen tester synes jeg hele Tek-nettverket, med unntak av Gamer.no, rir på en bølge av å reposte artikler fra andre nettsteder. Artikler som denne, hvor det linkes til en eller annen ting og skrives noen få linjer er det alt for mange av. For ikke å snakke om at absolutt alle andre sider har dem også.

 

Hvor er det originale innholdet? Forklar hvordan et speilrefleks fungerer, hvordan linser og DX/fullformat fungerer. Fordelene med RAW vs JPEG osv.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Problemet er ikke at disse artiklene finnes, men at det er tilsynelatende det hele siden består av. Sett bort ifra noen tester synes jeg hele Tek-nettverket, med unntak av Gamer.no, rir på en bølge av å reposte artikler fra andre nettsteder. Artikler som denne, hvor det linkes til en eller annen ting og skrives noen få linjer er det alt for mange av. For ikke å snakke om at absolutt alle andre sider har dem også.

 

Hvor er det originale innholdet? Forklar hvordan et speilrefleks fungerer, hvordan linser og DX/fullformat fungerer. Fordelene med RAW vs JPEG osv.

 

Alt det du i siste avsnitt nevner finnes jo...

 

Det er jo så mange drøss av artikler og guider om kameraer på Akam.no at om man leser gjennom alle og studerer dem så kan man nesten kalle seg utdannet fotograf. Vet ikke heeelt hvor du vil med inlegget ditt?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...