Gå til innhold

Skal det vere ein R2D2-Xbox? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil ikke si dette er et produkt microsoft laer bare for at folk me gamle xboxer skal si at den må jeg ha.

virker som et kult konsept, og for oss som ennå ikke har kjøpt kinect å har tenkt å oppgradere til slim er det rett å slett bare en jævla kul boks=)

Har gått å ventet på et skikkelig star wars spill med kinect:P

prøvde jo SWFU på Wii, men etter en stund merket jeg at istede for å stå på gulvet å peive som en tulling, kunne jeg like gjerne sitte stille å rolig i sofaen å såvidt bevege på meg, men fikk likevell samme resultat=)

GO MICROSOFT=)

Endret av Velarol
Lenke til kommentar

Hva med å lese hele artikkelen thexboxfreek?

 

Fortell meg hvor du får tak i en xbox 360 med 320 gb harddisk, kinect og ett fullverdig spill til 300 USD!

 

Amazon selger bundles med kinect og 250 gb harddisk for 400 USD. Spør du meg er det ikke så veldig gæli å betale 50 USD ekstra for 70 gb større harddisk samt ett skikkelig spill. I tilleg til looken på boksen da selvfølgelig

Lenke til kommentar

Hadde lett vurdert å oppgradere bråkeboksen til denne om det gikk å få den uten kinect og selve spillet. Jallateknologi og spill.

 

True... Meiner at vera ikkje er klar for Motion Sensor Teknologi som Kinect og Move... Det er for tidleg... Har aldreg spelt Star Wars/Sett filmene, men tviler på at dette kommer til å bli noko hit. ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...