Gå til innhold

iPad 2 Plus på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres helt fjollete ut. iPad Plus? Apple er estetikere. Navnet høres helt latterlig ut. Disse ryktene stemmer garantert ikke. Mer trolig at skjermene er ment for iPad 3, over nyåret.

 

I kilden står "ipad 2 Plus" i gåsetegn, antakelig er dette kun gitt som et navn for å identifisere hva ryktene handler om.

 

AtW

 

Huff. Å kjøpe seg noe nå til dags er håpløst. Tar ikke lang tid før en ny/forbedret versjon er på markedet :no:

 

Hadde det vært så mye bedre om utviklingen sto stille?

 

Ellers håper jeg det er rikitg at de fokuserer på en bedre skjerm, akkurat det skal apple ha kreditt for, de er relativt flinke med skjermer, og de får andre til å i større grad selv ha gode skjermer.

 

AtW

Lenke til kommentar

Huff. Å kjøpe seg noe nå til dags er håpløst. Tar ikke lang tid før en ny/forbedret versjon er på markedet :no:

 

Dummeste jeg har hørt.. Det som er problemet her er alle folk som av en eller annen grunn innbiller seg at deres nyinnkjøpte enhet på magisk vis blir dårlig med engang en nyere og bedre modell blir lansert.

 

Om det kommer en "iPad 2 Plus" i morgen så vil jo din iPad 2 fremdeles være like bra som den var i går..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*

Om det kommer en "iPad 2 Plus" i morgen så vil jo din iPad 2 fremdeles være like bra som den var i går..

Får fortsatt følelsen av og bli snytt.. har kjøpt meg en iPad2, og føler jeg nå at jeg kjøpte et halvferdig produkt, og nå kommer den egentlige versjonen. Så da må jeg kjøpe iPad2+ også .. og om et par år sitter jeg som de andre idiotene i luksusfellen. :new_woot:

Lenke til kommentar
Hvis det da faktisk kommer en iPad 3 i 2011 vil jeg føle meg noe skuffet.

Skjønner ikke at det kan være skuffende at fremtiden byr på nye og bedre produkter...

Leste du ikke hele?

 

Bra(!) at det kommer nye og forbedrede produkter. Ikke bra når en produsent leder forbrukere til å tro at det ikke kommer en forbedret utgave i 2011 slik at alle de som faktisk hadde tenkt å vente til iPad 3 - faktisk kjøper.

 

Hvis iPad 3 kommer i 2011 vil jeg derfor være skuffet - fordi man føler seg litt lurt.

Lenke til kommentar

Ja det er jo en løsning for de som må ha det aller siste hele tiden, uansett så vil det jo ikke være unormalt å komme med en ny modell litt oftere enn hver 12-14mnd. Selv om det dog ikke er helt normalt fra Apple sin side, men de føler nok større press fra andre produsenter så de må holde seg konkurransedykte og da kan det bli nødvendig med nye produkter oftere også for Apple.

Lenke til kommentar

Leste du ikke hele?

 

Bra(!) at det kommer nye og forbedrede produkter. Ikke bra når en produsent leder forbrukere til å tro at det ikke kommer en forbedret utgave i 2011 slik at alle de som faktisk hadde tenkt å vente til iPad 3 - faktisk kjøper.

 

Hvis iPad 3 kommer i 2011 vil jeg derfor være skuffet - fordi man føler seg litt lurt.

Av innleggene dine forstår jeg det som at du kjøpte iPad 2 fordi det var det siste og nyeste fra Apple og ikke pga et generelt behov. I så fall forstår jeg jo selvsagt at du er skuffet og føler deg lurt.

Endret av indeksregulert
Lenke til kommentar

*

Av innleggene dine forstår jeg det som at du kjøpte iPad 2 fordi det var det siste og nyeste fra Apple og ikke pga et generelt behov. I så fall forstår jeg jo selvsagt at du er skuffet og føler deg lurt.

Tipper de fleste som kjøper en iPad egentlig ikke har et spesielt "behov" for den.

 

Jeg kjøpte værtfall ikke iPad fordi jeg hadde et stort behov for det, men fordi den er et fint leketøy/luksusgadget. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...