Gå til innhold

Android 2.3 kan lastes ned til Galaxy Tab


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasta ned 2,3 for ca. 2uker siden. Min galaxy tab klarer nå ikke å kjøre like mange program på en gang som før. Etter en stund blir reaksjonen dårlig. Må bruke "task manager" programmet hele tiden :/ Noen som vet hvordan jeg kan nedgradere til 2.2?

Lenke til kommentar

Jeg har og fått en mye tregere TAB etter oppdateringen.

 

min har ikke blitt tregere, kanskje du skulle prøve med en factory reset for ¨å renske opp litt.

 

men min har begynnt å bruke mer strøm med wifi aktivert selv om den er satt til å skru av wifi når du går i "sleep", den driver med andre ord å skrur på wifi selv om den ikke er aktiv.

 

den har fått en dårligere tracking på touch skjermen, altso når du skroller med fingeren så vibrerer skjermen sjølv om du holder fingeren helt stille.

 

Flash har blitt mye bedre... kjører 720p youtube uten problemer direkte i opera mobile browseren eller i Dolphin HD med desktop client aktivert (for å å kunne ser på youtube videoer direkte i browseren uten youtube appen)

 

 

så det kan sikkert hjelpe med en factory reset for å fjerne litt bugs som henger igjen fra 2.2

Lenke til kommentar

Jeg har og fått en mye tregere TAB etter oppdateringen.

 

min har ikke blitt tregere, kanskje du skulle prøve med en factory reset for ¨å renske opp litt.

 

men min har begynnt å bruke mer strøm med wifi aktivert selv om den er satt til å skru av wifi når du går i "sleep", den driver med andre ord å skrur på wifi selv om den ikke er aktiv.

 

den har fått en dårligere tracking på touch skjermen, altso når du skroller med fingeren så vibrerer skjermen sjølv om du holder fingeren helt stille.

 

Flash har blitt mye bedre... kjører 720p youtube uten problemer direkte i opera mobile browseren eller i Dolphin HD med desktop client aktivert (for å å kunne ser på youtube videoer direkte i browseren uten youtube appen)

 

 

så det kan sikkert hjelpe med en factory reset for å fjerne litt bugs som henger igjen fra 2.2

 

Har byttet i en iPad, og handelen skal foregå på torsdag, så jeg bare lar den være... Kommer til å kjøpe en 8.9 eller 10.1" når de kommer. (Om jeg ikke blir bitt av basillen med ipad da...)

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Jeg har og fått en mye tregere TAB etter oppdateringen.

 

min har ikke blitt tregere, kanskje du skulle prøve med en factory reset for ¨å renske opp litt.

 

men min har begynnt å bruke mer strøm med wifi aktivert selv om den er satt til å skru av wifi når du går i "sleep", den driver med andre ord å skrur på wifi selv om den ikke er aktiv.

 

den har fått en dårligere tracking på touch skjermen, altso når du skroller med fingeren så vibrerer skjermen sjølv om du holder fingeren helt stille.

 

Flash har blitt mye bedre... kjører 720p youtube uten problemer direkte i opera mobile browseren eller i Dolphin HD med desktop client aktivert (for å å kunne ser på youtube videoer direkte i browseren uten youtube appen)

 

 

så det kan sikkert hjelpe med en factory reset for å fjerne litt bugs som henger igjen fra 2.2

 

Takker, hadde problemer jeg og. Etter en reinstall funker min flott :p

Lenke til kommentar

Hei! jeg har kun macbook or imac kan jeg laste ned kies. hvis ja hvordan? slik at jeg kan oppdatere min samsung galaxy tab.!!

 

Du må ha Windows XP, Vista eller 7 for å bruke Kies.

Spør en kompis om du får oppdatere Tab'en din med Windows-PCen hans.

 

 

 

Jeg oppgraderte nettopp min Tab med Kies i Windows 7.

Brukergrensesnittet er litt forandret, men på en positiv måte.

 

Det beste er at den tidligere ubrukelige søkefunksjonen i musikkavspillerprogrammet nå finner det jeg søker etter.

 

Tidligere kunne jeg skrive ordrett en lang sangtittel, og likevel plasserte den mange sanger med helt tilfeldige navn langt fremme i resultatlista.

Nå er den presis, så jeg finner det jeg vil ha.

 

Dette er min dom etter å ha testet den nye oppdateringen i fem minutter. Jeg kan ta feil, og jeg har ikke testet den nøye.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Hva heter det programmet som vises på bildet? Det så da usedvanlig nais ut..

 

Det er Reader's Hub. Det er dessverre knyttet til abb. for hver av sakene (Avis, Bok, Blad)

 

Min tab ble mye kjappere etter oppdateringen, og batteriet holder flere dager lenger :D kjempe fornøyd!

 

Min Tab virket kjappere, men fra dvalemodus tar det en stund før den våkner 100%.

 

Ellers enig om batteri...kan gå noen dager nå med vanlig bruk.

Endret av joebush
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...