Gå til innhold

Nytt Alien-spel på veg (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AvP var ok, det var ikke spesielt skummelt da men. De lagde det først og fremst som et action spill.

 

Det de kunne gjort for å gjøre et AvP eller en aliens shooter mer skummelt er ved å gjøre spilleren langt mer dødelig, når du blir slått i for eksempel AvP så dør du ikke, selv på høyeste vanskelighetsgrad. Det gjør spillet forutsigbart da du vet at du har en ganske brei feilmargin. Hvis spilleren hadde blitt straffet hardt for feil, samt at spillet ikke hadde vært en ren shooter, så hadde det vært langt bedre.

 

Jeg håper de lærer av feilene sine og lager en virkelig god horrorshooter.

Lenke til kommentar

AvP var ok, det var ikke spesielt skummelt da men. De lagde det først og fremst som et action spill.

 

Det de kunne gjort for å gjøre et AvP eller en aliens shooter mer skummelt er ved å gjøre spilleren langt mer dødelig, når du blir slått i for eksempel AvP så dør du ikke, selv på høyeste vanskelighetsgrad. Det gjør spillet forutsigbart da du vet at du har en ganske brei feilmargin. Hvis spilleren hadde blitt straffet hardt for feil, samt at spillet ikke hadde vært en ren shooter, så hadde det vært langt bedre.

 

Jeg håper de lærer av feilene sine og lager en virkelig god horrorshooter.

Helt enig med det du skriver, Aliens har jo skikkelig ubrukt potensiale til og bli ett skikkelig horror spill hvis gjort riktig. Åh for ett potensiale ja. Ser for meg øyeblikk i spillet hvor man spiller som i penumbra, altså ikke en draps maskin, men med angst og kald svette :thumbup:

 

P.s. litt usikker opp om du mener det første orginale AvP eller det nyeste. Likte ikke det nyeste etter jeg prøvde demoen, men likte det første.

Lenke til kommentar

Synes at hvis de skal lage slike spill etter Alien serien så burde man jo ta med de standar skrekkfilmelementene, som å miste våpen, våpenet låser seg idè alien kommer mot deg, ikke minst sekvenser hvor du har alien hakk i hæl men må løpe.

litt mindre action å litt mer sniking.

å ikke minst at lydkvaliteten er så bra at du ikke tør å høre på=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...