Gå til innhold

Oppdatert inntrykk: EVE Online: Incarna (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv med det som skjedde så liker jeg CCP veldig godt. Når de forstod de hadde dummet seg ut, så gjorde de faktisk noe med det, men det er dårlig at de ikke forstod det tidligere. Akkurat nå ser jeg ingen grunn til å returnere til EvE. Ennå. Tipper jeg venter til det blir mulig å gå ut av våre egne rom også.

Lenke til kommentar

Å vandre rundt i stasjoner er flott. Men det er bare en liten biting av det som er kjernen i EvE og det er pew pew i romskip. Og der har det ikke kommet en signifikant utvidelse/oppgradering på nesten ett år. Ting henger og blør og CCP har vist null interesse i å fikse opp i det. Jeg håper virkelig at de har endret oppfattelse etter krisen.

 

Mange spillere er sure fordi de oppfatter det som at deres EvE subscription penger har gått mer til å utvikle Dust og WoD enn til drift og utvikling av EvE. Ja, selskap er nødt til å bruke inntekt til fornying og utvikling av nye produkter, men det bør balanseres GODT med utvikling og vedlikehold av det produktet som tross alt er cash cow'en deres, som de er helt avhengige av at må bra for at inntekten skal være der.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg har vært svært skuffet med EVE utviklingen med alt som kom etter Apocrypha, Mars 2009.

 

Dominion erstattet det gamle sov. systemet med noe som var langt værre. Vraket også økonomien i spillet.

 

Tyrannis, Planetary Interactions. Ingen forbedringer på spillet.

Prisene på hva som produseres ifra PI bare øker, fordi ingen ønsker å klikke seg ihjel i et dårlig

utviklet system.

 

Incursion, flåte PVE, totalt nyttig.. Skal være et springbrett for å lære nye spillere 0.0 kamp.

 

Incarna,

Walk in stations

Walk in one room

Walk in one room for each race

Walk in one room of one race WITH A MIRROR INSIDE

Lenke til kommentar

Ble selv skuffet over Incarna, spesielt at de fjernet spinning ships i stasjonene.

 

Jeg syntes ikke noe om Captains Quarters bortsett fra de 2 første minuttene, så ble jeg dritt lei og ville skru det av. Men da får man ikke opp spinning ship slik som man hadde før, men derimot kun en grumsete bakgrunn. Ser ikke helt problemet med å la spillerne velge å tre inn i CQ eller å se skipet utenfra slik som før.

 

Jeg for min del savner muligheten til å spinne i stasjonene, ettersom jeg bruker mesteparten av tiden min der. Jeg er slettes ikke interressert i å være i Captains Quarters (som bruker enormt mye mer ressurser av pc'en) når jeg kjører flere kontoer samtidig.

 

Tullete ekspansjonspakke som ble hypet opp for ingenting.

Lenke til kommentar

Noe av det første jeg gjorde var å slå av CQ. Det hadde ingen funksjon og var egentlig bare til bryderi, annet enn det så fint ut. Så var det jo de nye turret animasjonene som kom som jeg heller ikke ser veldig ofte med mindre jeg zoomer helt inn på dem før og etter warp.

 

Men, CCP har nå sagt at de skal legge inn igjen station spinning etter møtet med CSM. Så da kan man jo håpe det blir et valg mellom den gamle stasjonen og CQ, eller en knapp som gjør at man entrer CQ.

Lenke til kommentar

Noe av det første jeg gjorde var å slå av CQ. Det hadde ingen funksjon og var egentlig bare til bryderi, annet enn det så fint ut. Så var det jo de nye turret animasjonene som kom som jeg heller ikke ser veldig ofte med mindre jeg zoomer helt inn på dem før og etter warp.

 

Men, CCP har nå sagt at de skal legge inn igjen station spinning etter møtet med CSM. Så da kan man jo håpe det blir et valg mellom den gamle stasjonen og CQ, eller en knapp som gjør at man entrer CQ.

 

åpne fitting screen og spinn i vei:)

Lenke til kommentar

Det var en eneste ting som var kult med Incarna og det var nye turrets og animasjoner til disse. CCP har litt av en jobb foran seg til neste store oppdatering som skal komme ved jul/nyttår. Personlig ønsker jeg mer innhold i ormehullene. Sleeper knerting og PvP der inne er storkos. Sovereign-skiten kan de som vil jobbe ræva av seg med grinding for de store selskapene bare ha for min del.

 

*redigerings*

Jeg lurer også på når CCP skal fikse stacking og repackaging i WH-space. Det er skikkelig irriterende greier, det. :p

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...