Gå til innhold

Nå kan du oppdatere din Desire Z


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her jeg jobber har vi fått beskjed om å IKKE oppgradere Desire (også Z og HD) til 2.3, da det kan forårsake trøbbel med Exchange-sync. Dette skulle visstnok være et problem som lå i Android, ikke i Exchange.Noen som har oppgradert og kan bekrefte/avkrefte problemet?

 

 

Har oppgradert en HTC Desire HD og har uten noen problemer Exchange på denne. Har også flere kolleger som har oppgradert sine HDer og ingen har problemer med Exchange mailen på jobb.

Lenke til kommentar

Her jeg jobber har vi fått beskjed om å IKKE oppgradere Desire (også Z og HD) til 2.3, da det kan forårsake trøbbel med Exchange-sync. Dette skulle visstnok være et problem som lå i Android, ikke i Exchange.Noen som har oppgradert og kan bekrefte/avkrefte problemet?

 

Problemet ligger på server. Har vært borti flere bedrifter som har hatt dette problemet. Men det er stort sett en hake som må fjernes eller settes på i Exchange Server.

Lenke til kommentar

Problemet med stor ÆØÅ er mer flaut for HTC i mine øyne enn noe som plager meg, derimot er det at mobilen scroller opp av seg selv mens jeg skriver mld(som fører til at jeg må scrolle ned til skrive feltet igjen opptil flere ganger) noe som virkelig plager meg.. men noe sier meg de ikke kommer til å fikse dette, må vel sende den inn eller no slikt

Lenke til kommentar

Problemet med stor ÆØÅ er mer flaut for HTC i mine øyne enn noe som plager meg, derimot er det at mobilen scroller opp av seg selv mens jeg skriver mld(som fører til at jeg må scrolle ned til skrive feltet igjen opptil flere ganger) noe som virkelig plager meg.. men noe sier meg de ikke kommer til å fikse dette, må vel sende den inn eller no slikt

Samme problemet her også

Lenke til kommentar

Dette er altså for dem som av en eller anne obskøn grunn ikke har installert cyanogenmod for lenge siden...

Interessant. Sliter med å finne en guide til Desire HD... har du en link til noe sånt?

Blir telefonen rootet også etter dette?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...