Gå til innhold

Kan slette Darkfall-figurene dine (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aventurine har vel ikke akkurat blitt de mest populære siden utgivelsen.

Mye takket være lite informasjon og dårlig kommunikasjon og forståelse iforhold til frustrasjoner hos spillerbasen.

Det var dette som gjorde at jeg slutta og samme med mange, mange andre. Det var ikke ubarmhjertigheten, men rett og slett dårlig kode.

 

Og her er de også unnvikende. "Det kan hende vi velger å slette alt ,det kan hende vi ikke slette rnoe eller kanskje vi sletter litt, vi vet ikke".

 

Uansett. Kanskje når Darkfall 2010 (ekspansjon, nå et år på etterskudd :roll: ) kommer så skal jeg vurdere å begynne igjen.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Vanskelig tema. WoW resetter jo forsåvidt karakterene med hver nye expansion. Det beste hadde nok vært om Aventurine gjorde noe av det samme med Darkfall. Man trenger ikke å slette figurene, bare øke "level" (på skills, stats osv) på en måte slik at de fleste vil være på et mer likt nivå etter noen timer spilling.

 

På den måten slipper de klaging på at de har slettet karaterer samtidig som de unngår at nye spillere blir skremt av nivåforjellen mellom en ny og en gammel karakter.

 

Håper det er noe lignende dette som skjer, det er nok det beste for alle.

Lenke til kommentar

Kjør på, slett figuren min.

 

Gjør meg ingenting så lenge dette i utgangspunktet er et PvP- spill. Da stiller jeg og andre på likt nivå for en stund i alle fall.

 

(Imidlertid blir det mye bortkastet strøm på timer med brystsvømming inn i veggen...)

 

Edit:

 

Vanskelig tema. WoW resetter jo forsåvidt karakterene med hver nye expansion. Det beste hadde nok vært om Aventurine gjorde noe av det samme med Darkfall. Man trenger ikke å slette figurene, bare øke "level" (på skills, stats osv) på en måte slik at de fleste vil være på et mer likt nivå etter noen timer spilling.

 

På den måten slipper de klaging på at de har slettet karaterer samtidig som de unngår at nye spillere blir skremt av nivåforjellen mellom en ny og en gammel karakter.

 

Håper det er noe lignende dette som skjer, det er nok det beste for alle.

 

Hva? WoW øker jo forskjellen i nivå mellom ny og gammel for hver utvidelse..

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Darkfall var et drittspill, og ble verre med tiden.

 

Progresjon var en enorm grind - kast det samme spellet 2013 ganger, så får du lov til å begynne å spamme det neste middelmådige spellet. Det samme gjaldt andre egenskaper; svøm mot en vegg i to dager, så svømmer du litt raskere og er litt mer utholdende. Det var såpass ille at folk dro til ekstremt avsidesliggende områder (evt. guild-byen), og makroet abilities i dagevis mens de selv var afk.

 

Selve spillet var også ekstremt snodig - monster oppførte seg svært uforutsigbart (ikke på et bra vis - her snakker vi plutselig skøyteløp opp fjellsider fulgt av fall gjennom bakken), aggro var bare rart, og respawn var enten ekstremt raskt eller fryktelig sent.

 

PvP var også noe dritt - var du ute alene kunne du garantere at du ble gjengvoldtatt av en gruppe på 5+ i løpet av minutter. Større slag bestod av at de to sidene stort sett stod på stor avstand og slengte magic missiles på hverandre. Den eneste moroa en kunne ha var å selv ture rundt i mindre grupper og forsøke å hisse opp en gruppe spillere, for så å dra videre når det ble klart at de selvsagt tok med seg hele guildet sitt.

 

Åh, og crafting var en enorm grind, samt den eneste reelle måten å skaffe seg utstyr på. Et sett utstyr gikk selvsagt tapt med en gang du ble drept. I det hele tatt var det utrooolig mye tid brukt på frustrerende eller kjedelige oppgaver for hver enhet tid man faktisk hadde det moro.

 

Aventurine gjorde forøvrig et poeng av at de dreit i hva kundene deres måtte mene om noe som helst.

Lenke til kommentar

Hva? WoW øker jo forskjellen i nivå mellom ny og gammel for hver utvidelse..

 

Poenget mitt var at når de gjør dette blir egentlig mesteparten av det du har gjort tidligere ubrukelig og alle stiller likt på den nye level cappen.

 

Jeg mener Aventurine burde prøve å scale spillet på en måte som gjør at karakterene blir stående mer likt i starten etter "relaunch". De trenger ikke å resette eller slette karakterene for å få til det.

Lenke til kommentar

Hva? WoW øker jo forskjellen i nivå mellom ny og gammel for hver utvidelse..

 

Poenget mitt var at når de gjør dette blir egentlig mesteparten av det du har gjort tidligere ubrukelig og alle stiller likt på den nye level cappen.

 

Jeg mener Aventurine burde prøve å scale spillet på en måte som gjør at karakterene blir stående mer likt i starten etter "relaunch". De trenger ikke å resette eller slette karakterene for å få til det.

 

Forsto det, men da tenkter du likhet for veteraner og ikke likhet for alle - som vil være poenget ved en relansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...