Gå til innhold

Dawn of War III blir større og mer intenst (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres utrolig bra ut.

Warhammer 40k egner seg ikke som et vanlig rts spill med baser og ressurs gathering osv.

Høres ut som at de prøver å gjøre det enda mer likt brettspillet, og det er en god ting imo.

Du har en hær, og du må klare deg med den. Nå mangler det bare at de får gjort det turn based så er jeg i himmelen.

Lenke til kommentar

Dette høres utrolig bra ut. Warhammer 40k egner seg ikke som et vanlig rts spill med baser og ressurs gathering osv.Høres ut som at de prøver å gjøre det enda mer likt brettspillet, og det er en god ting imo.Du har en hær, og du må klare deg med den. Nå mangler det bare at de får gjort det turn based så er jeg i himmelen.

 

+1

 

Jeg koste meg veldig med demoen av et Warhammer 40000 spill jeg (edit: for lenge lenge siden), det var turbasert og man flyttet en og en marine. Jeg ser gjerne en comeback av det. Jeg er stor fan av turbaserte spill, alt fra Blood Bowl til Heroes of might and magic.

Endret av PheIix
Lenke til kommentar

Synes det er greit at de gjør noe annet enn med DoW2, som jeg syntes var ok men litt mer kvasi "rpg" enn det jeg egentlig er ute etter i en DoW-oppfølger, ihvertfall campaignen. Snakket om "store slag" og mangel på basebuilding gir meg litt følelsen av at de vil helle litt i retning av Total War / King Arthur typen rts. Har aldri falt helt for den typen strategi, selv om jeg glatt kan innrømme at den er mer "realistisk" enn WC/SC/DoW1 osv typen. Jeg liker strengt tatt også basebuilding, men vi får se hvordan det blir..

Lenke til kommentar

Fraværet av basebygging var det jeg likte med DoW II. Space Marines sin MO er ikke å drive med basebygging, men snaerere slik de opererte i spillet som små mobile enheter. (Selv om de var nødt til å slenge på en måte å få forsterkninger på når man var litt for agressiv.)

 

Smaken er som baken, den er delt. Jeg likte den RPG følelsen og venter med spenning på hva Vigil klarer å gjøre med Dark Millenium.

 

Ellers så ser jeg frem til Epic Warhammer 40k aka DoW III

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...