Gå til innhold

Gjør iPad om til en fotoautomat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, enten man liker det eller ikke - så har iOS en ganske stor markedsandel - Android selger nok mer i volum, men samtidig er det mange som ikke bruker Android-telefoner som smarttelefoner. Halvparten av Telenors datatrafikk via Apple-enheter.

 

De aller fleste jeg kjenner med Android-telefon, har i beste fall Angry Birds som eneste app. Nettleseren er fyfy med mindre man er på wifi-nett, og selv da bruker de den sjeldent fordi PCen uansett er i nærheten...

Lenke til kommentar

Litt av grunnen til at mykje av datatrafikken går via epleprodukter har kanskje noke med at ein på andre smarttelefoner har god kontroll på bruken av datatrafikk? :whistle:

 

Dette ser for meg uansett ut som ein ubrukelig app. Du bruker med andre ord eit enkelt kamera til å ta bileta, men i tillegg så må du ta fire bilder i fastsatt intervall slik at du sikkrer at minst eit av bileta blir dårlige?

 

Husk at det som var grunnen til at ein fotoautomat tok fire bilder etterkvarandre var for å sikkre at det var minst eit portrettbilete som var brukandes til f.eks ID-kort. Ikkje for å fylle fotoboksa med folk og deretter ta fire "festlige" bileter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
De aller fleste jeg kjenner med Android-telefon, har i beste fall Angry Birds som eneste app. Nettleseren er fyfy med mindre man er på wifi-nett, og selv da bruker de den sjeldent fordi PCen uansett er i nærheten...

Det betyr vel bare at Android sprer seg utenfor nerdemiljøet og begynner å nå ut til massene ;)

 

Er forøvrig både nerd og androidbruker selv, og har så mye apps at det nesten er flaut, inkludert to versjoner av Angry Bird og to nettlesere ;)

Lenke til kommentar

Er forøvrig både nerd og androidbruker selv, og har så mye apps at det nesten er flaut, inkludert to versjoner av Angry Bird og to nettlesere ;)

Bare to versjon av Angry Birds? Det finnes da ihvertfall tre.

 

Og jeg har da flere app'er enn tre utgaver av Angry Birds - har da faktisk tre til :p

 

Jeg kan heller ikke se nytten av denne app'en. Og ihvertfall ikke på en iPad. på en smarttelefon - kanskje.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...