Gå til innhold

LG Optimus 2X blir oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm... Denne skulle få Android 2.3 rett etter release... Hva skjedde med det? Har den fått det, og det har gått Amobil hus forbi, eller er det rett og slett ikke skjedd enda, flere måneder etter at den kom ut, selv på det norske markedet?

 

Skriv din kommentar....

 

Skriv din kommentar....

Lenke til kommentar

Skrap!

 

Startet installasjonen, men henger seg på skjermbildet der android-fyren står ved siden av (søppel)kassa. Har stått der i timer.. Måtte ta batteriet til slutt. Mobilen startet opp igjen, men den kobler seg ikke opp mot mobilnettet lenger. (WLAN fungerer). Tredje oppgraderingsforsøk nå.. Aldri mer LG.

Lenke til kommentar

Styr unna alt fra LG. Har endelig fått returnert Optimus 2X etter å ha blitt holdt for narr av LG siden Mars. I utgangspunktet en telefon med bra design og funksjonalitet, men helt forkastelig kundeservice. Er veldig fornøyd med erstatningen - HTC Sensation:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Håper virkelig ikke at det er 10c-oppdateringen det er snakk om. Jeg har hatt min 2X i knappe 12 timer og allerede er jeg dritt lei av å ta ut batteriet hele tiden. Jeg gir denne mobilen noen få sjanser til før jeg bytter den inn i noe som funker. Trist for når den funker så er jeg svært så glad i den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For all del, styr unna denne telefonen!

 

Ikke bare at den feiler, rebooter, slår seg av eller rebooter når den lades. Men jeg har sendt telefonen til reparasjon to ganger. Og de har ennå ikke klart å fikse den! Da jeg fikk den tilbake for andre gang, kjørte jeg litt nedlasting av spill for å teste om den var stabil. Da ble den veldig varm, akkurat som før, og slo seg av, 5 minutter etter at jeg hadde fått den fra reparasjon 2 gang.

 

LG hadde skrevet at hvis jeg sendte den inn en gang til måtte jeg betale for "reparasjonen".

 

Telefonen er fortsatt ubrukelig. De hadde "stresstestet" den. Hva slags stresstest er det? Slå den på, sjekke et par programmer? Hadde de prøvd med eller uten sim-kort, hadde de prøvd det som jeg hadde skrevet utløste feilen? Det tok meg 5 minutter å teste den og finne ut at det var like galt. (Den ble overopphetet og startet på en rundgang av reboot'er...)

 

Styr unna LG! Jeg kjenner flere som har akkurat samme problem med sine Optimus 2X! I mindre grad enn meg, men dog.

 

 

Aldri mer et LG-produkt på meg. Og jeg forteller alle om den dårlige servicen og hvor dårlig LG er.

 

 

Mvh

Ragnar Lillemark

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...