Gå til innhold

Anmeldelse: Tiny Tower (iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt spillet nå i 3 dager, forstår jeg ikke hvordan den kunne ha fått en 8'er. Det er så lite å gjøre i spillet at man heller bare velger å avslutte det. Har fått 8 etasjer, og ja de vil at du skal kjøpe bucks i spillet og bygge, men bortsett fra det har spillet veldig lite substans. Mulig det er jeg som savner spill der man kan gjøre noe, annet enn å dra folk opp i heisene.

Lenke til kommentar

Er oppe i 18 etasjer nå og har ikke brukt ei krone på spillet...er innom flere ganger om dagen for å fylle opp varer i butikkene og pengene bare ruller inn fra både butikker og leie boere. Når en begynner å få så mye butikker og folk så er det litt artig å om justere litt slik at folk får drømme jobben sin :) Noen som er høyere? Isåfall hva er prisen på å bygge ut for dere nå? Hos meg er neste etg 54150..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Setter opp min 8. etasje nå, og så langt syns jeg spillet ikke klarer å være mer enn bare herlig grafikk og lyddesign. Selve gameplayet frister meg ikke i det hele tatt, og det føles mer mas å få de beskjedene om å fylle på med varer en det føles som faktisk underholdning. Dessuten er det irriterende å ikke få beskjed om at en vare er tom før hele butikken slukker og stenger, men nå som jeg har fått inn flere leieboere og mer arbeidskraft skjer det litt mer sjelden. En annen ting som irriterer meg er at jeg ikke har kontroll på hva slags butikk jeg bygger, bare hvilken type. Hjelper meg forbanna lite å få et vaskeri når det er noe annet jeg ønsker meg.

 

Klart meg godt uten å bruke ekte penger så langt, har investert i ny heis og sitter nå på 17 bucks. Bruker lite å skynde en restock. Da slipper jeg å spille så mye også.

Lenke til kommentar

Har kommet litt lenger men mine tips:

Å bruke bucks på heis er bare tull. Spar heller 50 som du bytter til penger som du bruker på nye etasjer.

Enig at det er irriterende å se butikker tomme, men det er kanskje fordi de tenkte at det er din oppgave å sjekke det.

Ang hva slags butikker, så er det pga at dine ansatte har drømmejobber, og klarer du å skaffe en ansatt sin drømmejobb får du 3 bucks.

Lenke til kommentar

Har den beste heisen og det trengs, har ikke brukt en krone på spillet for bucksa kommer inn fortere enn svint, spesielt viss du sitter på jobb og kjeder deg ;) Er oppe i 28 etasjer på noen dager. Neste koster 109350. Eneste spillet eg spiller på iphonen for øyeblikket, har vell nærmere 200 spill på telefonen. Bra spill, enig i 8rn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...