Gå til innhold

- Elkjøp er for den normale idioten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært en all net fyr og elsket komplett frem til i går.

 

Retursak, måtte sende inn ett GTX 295 jeg hadde kjøpt der og det tok fryktelig lang tid å behandle saken etter at de motokk varen. Også sende de meg bare ett eller annet jalla kort uten å spørre meg, jeg hadde XFX (med 2x life time garanti) og de sende meg ZOTAC med 5 år's garanti UTEN å spørre meg, de bare sendet det. Jeg var 2.5 timer i telefonkø for å snakke med de, og pakken hadde ikke gått fra huset enda, men han jeg fikk snakke med kunne ikke hjelpe meg! Også sende jeg mail og fikk beskjed om at nei det var for sent nå, for nå var den jo sendt.

 

2.5 TIMER i kø, altså jeg liker ikke elkjøp og slik, men hvor ofte må du vente 2.5 TIMER på å få litt hjelp?

Lenke til kommentar

Hvis du faktisk leste innlegget ville du skjønt hvorfor, jeg prøvde å få dem stoppet fra å bli sendt ut og når jeg kom gjennom var det for sent.

 

Og komplett bruker ENORMT lang tid på mail og gir veldig upresise svar som fører til at man må maile frem og tilbake som tar flere dager/uker.

Lenke til kommentar

Det var da merkelig,Rudde93.

Jeg har handlet på komplett.no siden jeg var 16 år gammel og brukt en betydelig stor sum der siden.

 

Har aldri hatt et eneste problem med kundebehandlingen eller andre saker, gir som regel alltid raske svar og ordner problemene, dersom det er noen..

 

Kjempe flott butikk syntest jeg, i motsetning til elkjøp hvor "Alt er bra og prisen bestemmer kvalitet opplegget deres"

 

Vet ikke hva en HDMI -DVI overgang er for noe engang, eller DVI kabel for den saks skyld..

Lenke til kommentar

Det var da merkelig,Rudde93.

Jeg har handlet på komplett.no siden jeg var 16 år gammel og brukt en betydelig stor sum der siden.

 

Har aldri hatt et eneste problem med kundebehandlingen eller andre saker, gir som regel alltid raske svar og ordner problemene, dersom det er noen..

 

Kjempe flott butikk syntest jeg, i motsetning til elkjøp hvor "Alt er bra og prisen bestemmer kvalitet opplegget deres"

 

Vet ikke hva en HDMI -DVI overgang er for noe engang, eller DVI kabel for den saks skyld..

 

Jeg har handlet der for godt over 50k siden jeg var 13 år gammel og dette er det første porblemet jeg har stusset på.

 

Jeg kjenner andre som har hatt andre problemer med det, f.eks. 4 mnd leveringstid på custom build PC fra de, som er utrolig tregt! Iallefall når ALLE produktene brukt i maskinen var på lager.

 

Før i tiden så kunne jeg sende mail en kveld å få svar samme kveld, men slik er det absolutt IKKE lenger.

 

- MEGET skuffet komplett kunde!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...