Gå til innhold

– Battlefield 3 er for alle (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, alt handler om penger i disse dager, så de må selvsagt treffe flest mulig..

 

Er VELDIG skeptisk til BF3. Det ser pent ut, men det betyr INGENTING for meg. Har bare sett by-scenario så langt, og det har vi da vitterlig fått mer enn nok av i det siste. MW/BO/BC er jo bare konsoll/arkadespill laget for å tjene gryn.

 

Synes det var mye mer moro med 1942/Vietnam som hadde bra fokus på kjøretøy. Skal i det minste teste demoen hvis det kommer en, men jeg er stygt redd for at dette blir et MW/BO/BC sammensurium, bare med bedre grafikk.

 

Men for all del, jeg håper jeg tar feil..

Endret av DashFiss
Lenke til kommentar

Bare venter på at forumet fylles av steingærne "tilhengere" som slakter DICE for å være mainstream. Ser at en slik kommentar allerede har funnet veien sin hit.

hehe.

 

For meg er dette såfall gode nyhende. Er spent på korleis spelet blir. Håpar det blir bra, og håpar overgongen frå 60fps til 30fps ikkje blir for brutal.

Lenke til kommentar

Greit nok egentlig... DICE har fortsatt til gode å lage et dårlig spill, tror ikke de benytter sjangsen nå heller.

 

Men det går jo litt bort fra konseptet... Battlefield liksom, ikke Battlecorridor. Vi hadde infy only i BF2 også og det gikk da veldig bra, selv på Karkand 64. At de lager mindre baner for at CoD-ungene skal få løpe kortere liker jeg ikke.

 

Uansett blir BF3 helt sikkert GOTC. Trenger ikke være langsynt for å se at man ikke har sett lignende før.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At de lager mindre baner for at CoD-ungene skal få løpe kortere liker jeg ikke.

Dummeste utsaknet på lenge. Det er heilt greitt at du føretrekk Battlefield. Men å å ta alle under ein kam på den måten blir berre for dumt, og skapar berre dårleg stemning i tråden. Dette innlegget, som har lite til ingen poeng er eit resultat av slike utsakn.
Lenke til kommentar

Anyhu, ikke noe galt i å være mainstream, så lenge det ikke går på akkord med alt BF serien står for. Jeg ser ingenting galt i ha muligheten til noe mer fastpaced om man trenger å blåse av litt steam. Bare man fortsatt kan spille BF slik det skal spilles. Hvis vi får flere moduser, skal ikke jeg klage, for det er noe jeg alltid har savnet med BF, alt fra capture the flag, TDM, DM og masser av andre morsome moduser (håper fortsatt på en kopi fra tribes 2 sinnsyke Rabbit modus)... Vet TDM kommer, men er det alt utenom conquest og rush?

Endret av Zeph
  • Liker 3
Lenke til kommentar

At de lager mindre baner for at CoD-ungene skal få løpe kortere liker jeg ikke.

Dummeste utsaknet på lenge. Det er heilt greitt at du føretrekk Battlefield. Men å å ta alle under ein kam på den måten blir berre for dumt, og skapar berre dårleg stemning i tråden. Dette innlegget, som har lite til ingen poeng er eit resultat av slike utsakn.

 

Meeeen, jeg tar ikke helt feil gjør jeg det da? Jeg kommer sikkert til å spille de banene selv uansett, men som sagt syns jeg det er trist at de flyter bort fra konseptet. Ikke mye, men nok til en kommentar.

Uansett syns jeg du skapte mer dårlig stemning :cry:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meeeen, jeg tar ikke helt feil gjør jeg det da? Jeg kommer sikkert til å spille de banene selv uansett, men som sagt syns jeg det er trist at de flyter bort fra konseptet. Ikke mye, men nok til en kommentar.

Uansett syns jeg du skapte mer dårlig stemning :cry:

Mja, både og(?). Eg trur at ei blanding kunne vært særs bra. Eller kva seier du? Noko større banar med litt meir ope landskap, og nokre litt meir intense små banar. I pose å sekk! :-) Endret av Zeph
Lenke til kommentar

I et tidligere intervju (av gamer.no?) spurte intervjuern om BF3 vil få fler modes enn TDM, Rush, CQ, SDM. Og da sa de bare "There will be more..", ikke noe om hvilke modes. Kanskje de legger til modes etter release, eller holder det skjult til release date.

 

Takker forresten for svaret. Når jeg leste det så kom jeg på at jeg også har lest det et eller annet sted. Får vel bare vente og glede seg da ;)

Lenke til kommentar

Får virkelig håpe det blir eksklusiv til PC, alle nye map og slik. Så verken Xbox eller PS3 får ting en måned før. Lei de diskusjonene at en av konsollene er bedre enn andre for at ett spill er eksklusiv til den og den.

 

 

 

 

Det kommer til PC/360/PS3. Release 25. Oktober. Produsert med PC (og DX11) som hovedplattform og portet til konsoll.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare det blir flottere grafikk en COD så er jeg fornøyd, noe som det ser ut som det blir

Er ganske enig at små baner passer ikke BF sin stil.

Men viss de ikke fucker opp Conquest eller Rush som noen her inne påpeker blir alle fornøyde, ok så og si alle ;)

 

Battlefield 3 skal kjøpes på flekken, MW3 etter en trasig fremvisning på E3 (360 pressekonferanse) med scripted events og kjedelig grafikk er ikke verdt 150kr engang. Men det er jo bare min smak. Man kjøper ikke MW3 viss man har en beast pc som jeg har, da gjør man en tabbe ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...