Gå til innhold

Droppet Blade Runner-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rockstar, vær så snille å kjøp rettighetene til å lage spill av Bladerunner! Hvis noen kan lage Los Angeles anno 2019 like flott/jævlig som den er i filmen må det være dem. Jeg ser for meg et gameplay ganske likt det vi fikk i L.A Noire, med leting etter spor, avhør og en og annen skytescene. Og ingen biljakter i flygende biler takk!

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar

Rockstar, vær så snille å kjøp rettighetene til å lage spill av Bladerunner! Hvis noen kan lage Los Angeles anno 2019 like flott/jævlig som den er i filmen må det være dem. Jeg ser for meg et gameplay ganske likt det vi fikk i L.A Noire, med leting etter spor, avhør og en og annen skytescene. Og ingen biljakter i flygende biler takk!

 

Enig i det du sier om Rockstar og jeg må si jeg liker tanken svært godt, men det siste der mener jeg er obligatorisk. Noe lignende fungerte veldig bra i Mass Effect 2 også (som forøvrig er nevneverdig inspirert av BR), og man fikk feks. se mye mer av omgivelsene enn man fikk på fot. Besides, hva er et Rockstarspill uten bil/hestejakter?

 

spinner-blade-runner-300x224.jpg

me2-lotsb-2.jpg

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Vil vel egentlig sagt et Balde Runnder-spill ville vært ganske interessant, men at det ville krevd ganske mye. Blade Runner-filmen er visuelt god med mye stemning, så noe liknende det Unreal demonstrerte med sin video fra deres nyeste motor, ville nok vært elementært for å kunne gjengi det. Nvidia Kepler kommer jo kommende høst eller vinter. Handlingen er verre - tviler litt på at det ville passet seg i et spill, så spinn-off handling måtte det nok ha vært. Kanskje MMO?

Lenke til kommentar

Glad drittselskapet Gearbox IKKE vil lage det. De lager jo bare mediocre spill med stygg grafikk. Jeg er ingen grafikk hore men spillene dems ser ikke pene ut. Og NEI Kuff1, håper IKKE at Rockstar skal lage dette. Da vet jo hva vi får: GTA med blade runner skins (radaren, samme grafikk, samme kjedelige skytemekanikk som krever 0 skills og samme kjedelige mission structur).

Blade Runner i dag MÅ bli et skikkelig RPG spill som lar deg utforske byen i hvilken rekkefølge du selv vil, finne clues på egenhånd uten å bli leid i hånden (consoll gamers).

Ser det for meg i litt Deus Ex stil

Lenke til kommentar

Bunnskrap, har jeg sagt at RPG's ikke finnes på consoll? Merk: Jeg sa skikkelig RPG. Vil ikke kalle Biowares siste consoll - pc port for skikkelig RPG. Skikkelig RPG --> Deus Ex, Fallout 1 og 2, Mount and Blade. Spill med veldig stor frihet og mer dyp utvikling av karakteren du spiller

Lenke til kommentar

"et skikkelig RPG spill som lar deg utforske byen i hvilken rekkefølge du selv vil, finne clues på egenhånd uten å bli leid i hånden (consoll gamers)."

 

Jeg tolket det der som at konsoller ikke har "skikkelige" RPG-spill.

 

Bioware var et forslag på et studio som kunne laget et bra Blade Runner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...