Gå til innhold

Måke stjal videokamera mens det tok opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt kritisk til at dette ender opp i min ellers perfekte morgenavis, ikke til videoen i seg selv. Man kan ikke begynne å dra ting inn i en avis kun fordi det er indirekte tilknyttet til temaet, om det er en måke med et kamera eller sladder om Bill Gates liv. Dette er ITavisen sitt terratorie.

 

Edda Media burde lage en ny avis som heter ablogg.no.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe.... Folk har forskjellige preferanser til hva som er interessant gitt.

 

... Og folk har forskjellige meninger om saken! Dette er min!

 

Edda Media burde ta dette som konstruktiv kritikk, for jeg har ingenting imot å bytte til internasjonale aviser som holder seg saklige.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hehe.... Folk har forskjellige preferanser til hva som er interessant gitt.

 

... Og folk har forskjellige meninger om saken! Dette er min!

 

Edda Media burde ta dette som konstruktiv kritikk, for jeg har ingenting imot å bytte til internasjonale aviser som holder seg saklige.

 

Tviler på at noen bryr seg.

Lenke til kommentar

Virkelig! Interessant! Please tell me more! Gjerne dra inn fisker og hovedkort neste gang.

Nå ligger denne artikkelen under Akam sine sider så det er absolutt relevant for sitt tema og liker du ikke en variert artikkelsamling som tek.no bringer, stikk innom temasidene som hw.no osv.

 

Din tilbakemelding kan neppe kalles konstruktiv kritikk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hei. Det kan jo hende at Måken hadde lyst på et kamera, også hadde han ikke penger til å kjøpe et nytt ett, så, så han at oi. Der er det et kamera, så tenker han ikke over hvem det er sitt. Det virker jo som han hadde litt teknisk innsikt også, for han klarte jo å filme :p

 

Men, men. Bra at turisten fant igjen kameraet sitt da.

Lenke til kommentar

Det er ganske store debatter rundt ektheten til dette klippet.

Tror det var en diskusjon på nrk.no hvor det var en del gode argumenter for at dette falt under "for godt til å være sant"-kategorien.

At uploader er ansatt i et reklamebyrå peker også mot viral marketing-gaten.

 

 

Noen av argumentene var:

- Hvorfor er fuglen så kjapp til å ta kameraet når et menneske er like ved? (agn på?)

- Fugler flyr ikke om natten

- Hvordan fant han igjen kameraet?

- Hvorfor henger kameraet så stabilt?

Lenke til kommentar

Mon ikke dette er et reklamegimmick?

 

Jeg kunne forestille mig at de enten har smurt det ind i fiskeolie, eller har surret det sammen med et stykke fisk.

Uden forberedelse, er det vel også usandsynligt at de ville kunne nå at tracke mågen nok til at finde kameraet igen...

 

Men sjovt er det uanset... :D

Lenke til kommentar

Det er ganske store debatter rundt ektheten til dette klippet.

Tror det var en diskusjon på nrk.no hvor det var en del gode argumenter for at dette falt under "for godt til å være sant"-kategorien.

At uploader er ansatt i et reklamebyrå peker også mot viral marketing-gaten.

 

 

Noen av argumentene var:

- Hvorfor er fuglen så kjapp til å ta kameraet når et menneske er like ved? (agn på?)

- Fugler flyr ikke om natten

- Hvordan fant han igjen kameraet?

- Hvorfor henger kameraet så stabilt?

 

Sant sant..

 

Det med at han fant kameraet er ikke så vanskelig da. Den flydde ikke så langt, og så ut til å lande på dette slottet tilslutt

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...